Gå til innhold

Familielykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

For over 4 år siden bodde jeg på en annen kant av landet og var nygravid med et barn jeg ikke visste hvem var faren til.

Min eks, en psykopat, klarte å få meg tilbake i sine klør og gjorde krav på barnet jeg bar i magen. JEg endte ofte med å bli tvunget til å sove på sofaen/gulvet. Stengt inn i leiligheten, på badet.. Han holdt meg ofte våken på nettene fordi han hadde lyst. Skulle jeg snakke med mine nærmeste på telefonen satt han v siden av meg og lyttet til alt jeg og de sa. Ville sørge for at jeg ikke fortalte hvordan han egentlig var. Det var et langt og tungt svangerskap.

Når barnet kom til verden fikk vi bekreftet, heldigvis, at min eks IKKE var barnets far, da var h*n nesten 4 mndr.

Jeg klarte endelig å komme meg vekk. Har bygd meg et godt liv i en annen del av landet. Bygd opp selvtilliten igjen. Hatt masse støtte fra familien når de endelig fikk vite hvorfor jeg var så kald og rar under sv.skapet.

Nå 4 år senere, jeg er nyforlovet, han er en skjønn mann, litt yngre enn meg. Bryllupsdatoen er satt, og for litt siden fant vi ut at vi litt uventet venter et barn til nyåret.

Kanskje er det min og mitt første barns tur til å endelig oppleve FAMILIELYKKE..

Er så rart å selv være i lykkelige omstendigheter. for en glede..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin historie. Nesten som en liten novelle.

Ta vare på lykken.

Det kommer gode dager og dårlige dager, men hold fast ved det gode i hverdagen, som du kaller familielykke.

Husk og gi og ta like mye i forholdet, og hold deg like sterk.

Og lykke til med svangerskap, bryllup og alt.

Du fortjener alt sammen!

Skrevet

Unner deg all verdens lykke! Det fortjener du:-) Du Blir nok enda lykkeligere enn andre, for du har opplevd så mye trist, at nå vil du nok sette enda mer pris på det du har. Så bra for deg og barnet:-) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...