chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Fikk svaaaak positiv test i går ettermiddag/kveld... men negativ nå....???Hvorfor...?? Æsj så forvirret en kan bli da... Noen andre med samme problem?
Stoltmai mamma:) Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Hei. jeg hadde fire svake pos hjemme tester i mai, testet meg hos legen, den va neg. men jeg va gravid, jeg ville testet om noen dager igjen, en svak pos test kan ikke vise feil, men en neg kan være feil...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 Åh, tusen takk for svar=) Sitter og venter på posten nå, har bestillt digital tester (CB) og kommer nok til og ta en av dem når de kommer.... Tok QR i går og i dag og har hørt at de er mindre følsomme og at det skal mye til før de slår ut... vet du om dette stemmer?
Stoltmai mamma:) Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 det vet jeg ikke, jeg bruker bare clearblue.. aldri prøvd noen andre... Lykke til da, si ifra hvordan det går... Er så itivl selv om jeg er gravid nå, har de samme sympt som sist, men tør ikke helt teste enda, vil vente noen dager å se, har ikm 18juni tror e.. men mistet i mai, så er ikke helt sikker på hvordan syklusen er enda... håper den er som den va ... krysser fingrene for deg
callmebecka Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Det stemmer at QR er mer følsomme, de slår tidligere ut enn både CB og legen sin. Du finner en oversikt over følsomhetene til de forskjellige testene på www.pernille.info. Lykke til, håper det er en liten spire der inne!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 Okay, da har jeg trodd feil. Trodde QR var mindre følsomme og slo ut senere jeg, derfor tenkte jeg å ta CB Digital når de nå kommer i posten.... Takk og håper virkelig det endelig skal både klaffe og henge seg fast...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2007 Jeg skal nok gi lyd fra meg=) Jeg hadde ikke klart å vente med og teste jeg... er så utålmodig og spent... Hater denne ventinga!!! Håper syklusen din er i orden... jeg mistet tiidlig i mars og april så jeg har jo kommet rimelig bra tilbake i syklus... og etter en mnd pause så håper jeg den sitter igjen.. Lykke til du og=)!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå