VinterSol+2 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 hei og hå! det er sommer, det er sol (iallefll akkurat nå) og det er lørdag! Noen som har noen store planer for dagen? Selv tenkte jeg å dra med min mor på bytur så hun får kjøpt seg penkjole til kvelden, da hun skal i selskap. og så håper jeg at riene kan ta seg opp igjen, for nå har jeg fått sovet litt, og er klar for mer! hehe. Hvis ikke får mannen min og jeg finne noe god mat og kose oss med film i kveld, tenker jeg:) (min mor anbefaler krim, da alle hennes barn har blitt født etter detektimen, så det kan jo være et tips til dere som venter og venter og venter.. hahaha)
texasmor og Tordar Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Vi skal en tur å handle vi også. Skal i bryllup i dag, så dagen er nok booket opp. He he he
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Skal i bryllup i dag jeg også. Gleder meg masse. Kjempe vær her i dag og våre beste venner gifter seg. Blir nok en fin lang og varm dag..
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Være hjemme å håpe på rier )) Synge bursdagssangen til søsteren min.... Hvis været blir bra og varmt skal jeg fylle opp bassenget på terrassen på datteren min kan bade.... ...hmm.....ellers fint lite ....sikkert bimme litt...hehe...
Mammapudding Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Samboern min overrasket meg med at vi skal på å shoppe mammaklær i nabobyen (her er det nesten ingen mammaklær) i dag:) Så nå sitter jeg å venter på at vi skal kjøre avgårde:)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Jeg tenkte jeg skulle labbe over gata nå ikledd en gedigen rosa fløffi morgenkåpe med det stygge morratrynet mitt (les fett tovete hår, fet gusten hud, poser under røde øyne) og sette en teip over ringeklokka til naboen mens jeg dæljer løs på postkassa deres med en kjepp. Etter det skal jeg starte opp motorsaga og la den gå på tomgang rett under soveromsvinduet deres. Hevnen er søt etter å ha blitt "underholdt" til klokka 4 i morges med verandaparty og musikk som "Boten Anna" og "Rosa Helikopter" på repeat. Etter det derimot skal jeg kose meg i hagen før jeg skal i 35 års lag til kvelden:o)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Først på shopping med mamma, så sy gardiner og rydde leiligheten litt .. Deretter kommer samboer hjem fra jobb og vi skal kose oss med grilling osv. Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå