mamsen & guttaboys Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 etter mye frustrasjon så har vi enderlig greid det, jeg har prøvd og holde meg borte fra BIM en liten stund å prøve å tenke på noe annet i stenden,og det såg jaggu lit å hjelpe........ HA HA....JEG ER GRAVID:) er vel 5+3 sånn ca tror jeg etter mine beregninger.......har vel tremin den 20 februar 2008:) Jeg ønsker alle prøvere lykketil med prøvinga, og håper dere kommer over på 1.trim snart:) Sender MASSE babystøv......*****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Carrie_81 Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Gratulerer så mye!!! Alltid koselig å se meldinger om at folk er gravide! Suger til meg babystøv jeg
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Gratulerer sååååå mye=)=)=) Så koselig..!!! Suger til meg det baby støv jeg klarer=)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Gravid endelig jeg også!!!! :D:D Termin ca 24 februar!!!
Lillegull og spiren Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....GRATULERER SÅ MASSE:) SÅ HELDIG DU ER:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå