Gå til innhold

Hei! Da kommer jeg inn her til dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ny her på BIM, har vært på DiB en stund, men visste ikke om disse siden da jeg var gavid første gang!

Er kun fem uker på vei, men sliter med bekkenløsning allerede! Noen som vil presentere seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Koselig at du fant veien inn hit. Gratulerer med ny spire! Jeg er 9+5 uker, kjenner det veldig nedover lårene..... redd det kan være BL, men det er vel verdt det :-)

Skrevet

Huff, håper ikke det er det!

Har du barn fra før?

Har sagt til min mann at dersom jeg ikke blir bedre i bekkenet snart, så blir det ikke flere barn. Men du skal se jeg glemmer det om et par år. Hehe. Har en på snart 17 mnd nå, og bl går litt utover henne, kan ikke gå på tur eller leke med henne slik jeg pleide:(

Skrevet

Hei hei!! :D Velkommen her inn til oss! :D Her har vi det koselig vettu! :D

Jeg er 26 år, bor på Aurskog og gravid med vårt første barn! :D Fant det ut helt for sikkert idag! :D

Så jeg er vel sånn ca 4 uker på vei! :D

Blir morsomt å følge hverandre da! :D

Skrevet

Dette er min første :-)

Uff, føler med deg, kan ikke være noe ok å slite med det sånn i ettertid. Det er vel uansett ikke noe vi får gjort noe særlig med så jeg får bare håpe på det beste! Lykke til ihvertfall :-)

Skrevet

Hei hei! Jeg holder også til inne på dib, har en gutt på 3 år og er 26 uker på vei med nr 2.

Kjedelig med bekkenløsning allerede da, men hva går man ikke gjennom for de vakre små vennene:)

Ha en fin helg!

Skrevet

Hei og gratulerer med spira :)))

Jeg er 39+4 i dag og har ei jente på 6 år fra før som gleder seg til å treffe lillebror snart :)

Håper sv.skapet ditt blir så smertefritt som mulig...ikke gøy med bl :/

Lykke til videre...!

Klem Bibi:)

Skrevet

Velkommen skal du være:D

Selv har eg ikke så veldig lang tid igjen her inne...men ønsker deg lykke til uansett:) Du vil møte masse flotte mennesker her:)

Skrevet

hmmm...glemte å presentere meg selv heh..

Jaja, eg e 24, har en jente på 4,5 fra før og venter en liten jente til om 13 dager:) E gift ( 1år) og kommer fra Bergen;)

Skrevet

Koselig med mange svar! Lykke til til dere som ikke har lenge igjen:-)

Skrevet

Hallais!

Velkommen inn!

Er 27 uker på vei med lillebror. Storebror er 22 måneder gammel.

Selv fyller jeg 33 år før fødselen.

Sliter også med BL, men får god oppfølging. Trener to ganger i uka hos fysio, og det hjelper til å holde ting i balanse. Har heldigvis gode dager, og kan ikke få skamrost nok betydningen av søvn og hvile.

Er nå halvt sykemeldt, og snart er det ferie.

Skrevet

Velkommen inn hit.

Er 38, gift og venter barn nr 4. Er 31 uker på vei. Er sykemldt pga bekkenløsning og har derfor alt for god tid til å bla henge her på BIM.

Skrevet

Hei, du! Bekkenløsning hørtes ikke gøy ut, og så tidlig?! Uff. Velkommen skal du være forresten :)

Mitt navn er Linn, bor på Jessheim med min samboer og venter vår første rundt 14. juli. Fyller 18 år en uke før termin, så jeg bli ung mor! Du får ha masse lykke til videre i svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...