Hiv o'hoi Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hvilken allergitablett er best å ta mens man ammer?
Theo&Mamma&Is Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Hvis du snakker om pollentabletter? Du bør gå til lege først, egentlig bør du ikke ta tabletter i det hele tatt, kanskje du kan bruke øyedråper og nesespray. Når bjørkepollen var på sitt verste spiste jeg zyrthec ett par ganger...Men prøvde å klare meg på nesespray og øyedråper
Hiv o'hoi Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Ja, jeg har pollenallergi.. veldig kraftig også, så spray og dråper hjelper meg null og niks.. fikk beskjed av legen min om at jeg kunne gå på zyrtec under graviditeten, men har ikke fått spurt om jeg kunne bruke de under amming også. Vil ikke ta hver dag da, så sjeldent som mulig, men noen få dager så er jeg absolutt nødt..
så var vi 4 Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_LT.VisSeksjon?vp_SEKS_ID=1019174 Der står det mye
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Det beste er vel å ikke ta noe,men om du skal ta må du konferere med lege. Sjekk på www.felleskatalogen.no her står det om de fleste legemidler og om du kan ta de eller ikke når du er gravid/ammer. Ikke noe morro det der, ifjor var jeg helt tett med valgt å ikke ta pga amming. Du må jo selv i samråd med lege vurdere om fordelene oppveier ulempene ved å ta legemdler.
Hiv o'hoi Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 ok, tusen takk for alle svar.. jeg vurderer jo å ikke ta i det hele tatt, men da kan jeg ikke fungere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå