Gå til innhold

Våkner "tusen" ganger om natta- 8 mnd:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trøtt, trøtt, trøtt! Ikke lett å sove og føle seg uthvilt når en må opp 5,6,eller 7 ganger om natta. Litt rart å begynne med dette nå, har jo sovet så godt om natta lenge. Kan kansje være tenner som plager lillemor da..

Noen som opplever lignende, eller har noen tips?

Hadde egentlig tenkt meg en tur på fest ikveld, men det er helt utelukket nå. Må være hjemme og ette i smukk hele natta. SUKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min er sånn, og har vært sånn til og fra hele tiden... jeg har vel fått sove 3 hele netter siden han ble født. Nå er han 8.5 mnd. Men jeg har lært å leve med det, og noen netter er bedre enn andre. I natt var han veldig flink, men andre netter kan jeg gi smokk hver j.....time. Og det er slitsomt!

I natt tok jeg ut lammeskinnet hans. Kanskje han ikke liker det... har ligget på det siden han ble født da, så burde jo være vant til det. Spent på hvordan nettene blir fremover. Alltid like "spennende" å gå og legge seg og lure på hvor mange timer det blir før det er opp! He he....

Så du er nok ikke aleine, men fryktelig slitsomt! (og du, ta deg en tur ut, og la gubben ordne smokken i natt :-))

Skrevet

Kanskje et råd kan være å hente tips fra "The no-cry sleep solution" av Elisabeth Pantley? Hvis problemet vedvarer da... kan jo være tenner...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...