Gå til innhold

Hvor fort fordobles hcg seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag 8.juni hadde jeg IKM og har ennå ikke fått mens. Har menssmerter så det holder. Testet på tirsdag, men den var negativ. Hvor lang tid tar det før hcg forhøyer seg eller dobler seg, og kan jeg teste meg i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at legen min sa at HCG fordobles hver 2.dag. Så jeg hadde tatt en test i dag hvis jeg var deg.

Lykke til!

Skrevet

Men kan man teste med annet enn morgenurinen. Kan man ta testen midt på dagen f.eks?

Skrevet

Heisann.

Jeg hadde også IKM den 8 juni. Jeg er gravid :-D

Jeg testet med både morgen urin og andre tider på dagen.

Når du er så lenge over tiden burde det slå ut samme hvilken urin du bruker. Men hos noen slår det ikke ut før du er flere uker over tiden, det er forskjell på hvor mye hcg hver enkelt produserer.

Har du noen symptomer da? er jo rart at du er over 1 uke over tiden :-)

Klem fra meg, lykke til

Skrevet

Har menssmerter, vondt i puppa, vondt i rompa når jeg sitter (bekkenplager), leggkramper, pisser hele tiden, småkvalm, kløe i underlivet. Er litt overaska over at jeg faktisk kan være gravid siden jeg brukte 5 år på å bli gravid sist og forventet at jeg ihvertfall skulle bruke 2 år før jeg skulle bli det. Fødte en gutt i desember, så dette er en overaskelse hvis jeg er gravid. Har forandret nicet mitt slik at ingen av de som jeg "kjenner her inne" skal få vite noe ennå. Vil helst ha nyhetene for oss selv først også kan vi si det videre hvis du skjønner... Kommer så klart til å bli kjempe glad hvis jeg er gravid, så barnet er ønsket hvis jeg er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...