Gå til innhold

En hyllest til noen av dere der ute....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble dessverre satt på svangerskapspenger allerede etter 5. mnd pga stressbelastning i jobben, og ingen mulighet til tilrettelegging. Et utrolig nederlag, da formen ellers var tipp topp. Men med masse kynnere altfor tidlig, var det ingen annen utvei.

Men nå er jeg i grunnen ganske takknemlig likevel. For ikke vet jeg hvordan jeg skulle klart å jobbe med så urolig nattesøvn. Jeg sover 2-3 timer, våkner, må opp og spise og blir gjerne våken en 2-3 timer før jeg får sove igjen. For nurket øver nemlig skuddfoten på denne tiden av døgnet. ;o)

(I begynnelsen må jeg si at denne spisingene midt på natten bekymret meg, og jeg lurte på om jeg ville se ut som en hvalross på slutten (er ganske så liten og lett fra før). Men heldigvis har jeg ikke lagt på meg mer enn 5 kg - er 29 uker på vei i dag.)

Derfor må jeg bare få si til dere som lever med samme problem og er i full jobb: ALL ÆRE TIL DERE!!!!!

Jeg kan tross alt ikke klage, for jeg har mulighet til å sove utover dagen om det er nødvendig. Men det har ikke dere jobbende gravide.

Egentlig et meningsløst innlegg, men jeg ville bare så gjerne få sende en liten rosende hilsen.

Ha en fantastisk dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...