Dronningen! Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Er du på ansiktsboka? Om du er, send meg en PM:o)
Dronningen! Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Nei men jasså gitt, trodde jeg kunne glede meg over ditt blide tulleåsyn der inne.... Why?
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hehe, er ikke medlem av noe slags nettsamfunn, unntatt dib, selvfølgelig Tror jeg bruker nok tid på å tulle her inne, skulle jeg hatt flere jern i ilden ville jo hele dagen gått med foran pc'n
Dronningen! Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 Vil du ikke være i mitt gledessamfunn??? Vi har faktisk krangleside i samfunnet mitt også)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Jeg bukker, neier og takker for tilbudet, men jeg tror jeg holder meg til dib enn så lenge. Men jeg krangler mer enn gjerne med deg her inne! Må vel finne senga nå, har en følelse av at guttungen bestemmer at morgendagen begynner om akkurat fire timer :S God natt og sov godt
Dronningen! Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 Sov godt og drøm om Rod Stewart når han synger: I am sailing, i am sailing.... bla, bla.... Suss på pannen!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Heller "I am sailing" enn "Ut mot havet"... faen heller, det dukket det grusomme bildet opp igjen! Hvordan skal jeg få sove nå da? Pannesuss tilbake (NÅ går jeg og legger meg!)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 UUUUUUUUUUUUUUUUTT MOOOOOOOOT HAAAAAAAAAVEEEET:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå