Gå til innhold

Kan noen berolige meg litt....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har helt panikk for å være gravid. Hadde vært helt krise om jeg ble det og i tillegg hadde det jo vært katastrofe om jeg fikk barn med han jeg hadde sex med. Jeg visste desverre ikke da at han var en stor drittsekk... (Jada, veldig dumt å ha sex uten å kjenne personen noe særlig men slikt skjer da av og til...). Sist vi hadde sex var 7 mars. Jeg vet jo med fornuften at jeg hadde jo merket det på kroppen om jeg er gravid men allikevel så går jeg rundt her å engster meg... Jeg har ikke mensen uansett for jeg har spiral... (Men det hender jo at den ikke virker...)

Så please, kan dere ikke berolige meg litt å si at jeg hadde merket alle tegn til graviditet visst jeg hadde vært det... (Har jo født to unger tidligere og da merket jeg jo at jeg var gravid veldig tidlig...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags spiral har `du? Du kan ikke bli gravid på hormon-spiral...

Skrevet

du veit når du er gravid når du har vært igjennom det før, dessuten hadde du sikkert begynt å få mage nå hvis du er gravid. men hvis du er så egstelig gå og kjøp deg en graviditetstest.

Skrevet

Jeg har hormonspiral... Er det virkelig ikke mulig å bli gravid på den...? Syns nå jeg har lest om folk her inne som er blitt det...??

Skrevet

Ja jeg vet, jeg har testet meg og det var negativt begge gangene men første gangen kan det ha vært for tidlig å teste og andre gangen viste ikke den streken som viser at testen funker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...