Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har helt panikk for å være gravid. Hadde vært helt krise om jeg ble det og i tillegg hadde det jo vært katastrofe om jeg fikk barn med han jeg hadde sex med. Jeg visste desverre ikke da at han var en stor drittsekk... (Jada, veldig dumt å ha sex uten å kjenne personen noe særlig men slikt skjer da av og til...). Sist vi hadde sex var 7 mars. Jeg vet jo med fornuften at jeg hadde jo merket det på kroppen om jeg er gravid men allikevel så går jeg rundt her å engster meg... Jeg har ikke mensen uansett for jeg har spiral... (Men det hender jo at den ikke virker...) Så please, kan dere ikke berolige meg litt å si at jeg hadde merket alle tegn til graviditet visst jeg hadde vært det... (Har jo født to unger tidligere og da merket jeg jo at jeg var gravid veldig tidlig...)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hva slags spiral har `du? Du kan ikke bli gravid på hormon-spiral...
skilpaddemamma Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 du veit når du er gravid når du har vært igjennom det før, dessuten hadde du sikkert begynt å få mage nå hvis du er gravid. men hvis du er så egstelig gå og kjøp deg en graviditetstest.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har hormonspiral... Er det virkelig ikke mulig å bli gravid på den...? Syns nå jeg har lest om folk her inne som er blitt det...??
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Ja jeg vet, jeg har testet meg og det var negativt begge gangene men første gangen kan det ha vært for tidlig å teste og andre gangen viste ikke den streken som viser at testen funker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå