Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 nå er det enda større sjanse for at jeg blir satt igang, skal jo til vurdering på onsdag grunnet meget smertefulle ødemer som ikke går ned.. men nå viser det seg at jeg har bakoverbøyd livmor.. noe jeg ikke visste.. oppdaget det for bare dager siden.. men dette gjør at lille presser på halebeinet mitt.. jeg har trodde jeg bare er blitt litt flatrumpa siden halebeinet er blitt mere og mere smertefullt, men så sier kjære mamma at de meget mulig setter meg igang da før halebeinet blir helt ødelagt for det blir bare verre og verre og verre:S så nå blir det spennende å se hva som skjer på onsdag.. for det virker som om alt peker mot at de bør sette meg igang:S
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 hm... jeg har visst bakoverbøyd livmor, jeg også. Jeg fikk vite det før jeg ble gravid forrige gang, og alle jeg snakket med og spurte om det kunne ha noe å si for graviditeten og fødselen, sa at det ikke hadde noe å si. Selv ikke at det stokket seg under fødselen og han ikke kom ned, selv med full åpning, hadde noe med bakoverbøyd livmor å gjøre - forsikret alt fra jm, gynekologer, til fødselsleger meg om. Og jeg skal love deg at jeg spurte! Men så fikk jeg heller ikke vondt i halebeinet, ihvertfall ikke "innenfra": ...for... (hehe, skikkelig dramatisk, dette...) jeg var veldig plaget med betennelse nede ved halebenet. Såkalt tvilling. Har ingen ting med graviditeten å gjøre, og jeg hadde hatt dette til og fra fra jeg var liten. Kunne ikke sitte, og måtte til slutt på legevakten og få ut en masse puss. sorry, ekkelt. Symptomene på dette er som regel en hevelse - klump, som verker. Noen ganger kan man se et lite hull i huden. Hvis man har et sånt lite hull, kan man blø litt, eller lekke sårvæske fra det, som lukter vondt. Har du betennelse vises det på blodprøve. Vet ikke om legene dine har undersøkt deg på den måten, men kanskje noe å skjekke ut? Lykke til uansett!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå