Em`s mamma:) Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 hodet til babyen ligger å presser på noen nerver, kjennes ut som den prøver å stikke seg ut med strikkepinner... auuuuuu... flere som har det sånn?, 20 dager igjenn nå...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Har det sånn innimellom, kjennes ut som 10 000 nåler i skrittet...ei godt;) Skjer for det meste hvis jeg stresser rundt eller går fort.
...Misa Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Ja, hva er egentlig dette for noe?? Har det sånn jeg også innimellom, kommer plutselig hvis jeg er ute og går eller gjør en litt for kjapp bevegelse - og da må jeg bare stoppe helt opp.. kjennes ut som kniver eller noe annet veldig spisst, hehe. Har ikke klart å forklare for samboeren min hva som skjer, annet enn at "det stikker langt inne i skjeden på noe vis" .. noen som vet hva dette kommer av?
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Jepp, leste også at det var fordi hodet presser på nerver. Og jeg har også 20 dager igjen!
nestemann Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 jepp, men hos meg er det verst idet jeg reiser meg- kjenner det sjelden når jeg ligger... Jeg har tenkt at det sikkert er hodet som skrur seg nedover.... en uke til termin og hodet er ikke festet
Em`s mamma:) Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 ja er helt forferdelig, må stoppe helt opp, ser jo ut som jeg skal føde, setter bena i kors... glad jeg har permisjon nå, kundene på jobben ble jo helt skremte...
mamma i juli Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Sliter med det samme jeg også. innimellom hogger det til så jeg er nødt til å gi fra meg et skrik. Jeg har 26 dager igjen til termin.
juli-mamma Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Har det slik jeg også. Har hatt det en god stund og jordmor sa det samme til meg - at det er hodet til babyen som treffer en nerve. Har lest at det er fordi hodet fester seg, men dette var ikke nødvendigvis sant sa både jordmor og lege. Jeg har hatt dette siden uke 30, og hodet er ennå ikke festet (er i uke 34 nå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå