MissPhun Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 HVA er dette for noe?? Skikkelig ekkelt å høre på... Har jo hatt det noen mnd'r, men de er blitt hyppigere de siste ukene. Kan ligge på nettene og høre det knepper opptil flere ganger på rad.. *urk*
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Noen sier at det er babyen som knekker ledd, andre igjen sier at dette ikke er mulig...så hvem vet?!? Eneste jeg vet er at det mest sannsynlig ikke er farlig, har hørt disse lydene mange ganger;)
MissPhun Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Tror nok ikke de er farlige nei, men fy flate å ekkelt det er å høre på.. Hehe!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Ja det er ganske sprøtt...trodde det hadde klikka for meg de første gangene jeg hørte det...tenkte at dette må være noe jeg innbiller meg;)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Hæ? HØRER dere lyder altså? Det har jeg aldri gjort... Det er ikke bare hikke da? Men det hører man jo ikke, bare kjenner.
oktoberjentene;) Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Jeg å hørte en sånn lyd for 2 dager siden.. begynte virkelig å lure.. var redd vannet var gått eller noe slik.. heheh..... satt jo stille å greier også... men har ikke hørt det etter den ene gangen... fint å lese at det er vanlig da, trodde bare jeg hadde hørt skakt jeg
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Hører også disse lydene. har konkludert med at det er fra leddene til babyen. Høres ut som sammme lyden som pleier å høres fra mine egne ledd, bare litt svakere. Rart. Må flire hver gang!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 PS...det er ikke så lenge siden jeg begynte å høre disse lydene. I uke 31 eller noe. Hørte det aldri fra 1.mann.
Marika:):) Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Jordmor sa at det er babisen som sparker bort i tarmene våre og at det blir sånne knepp/boble lyder av det...
Kummin&Lillesel Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Endelig et fornuftig svar!! Jeg tror ingenting på at det er babyen som knekker ledd, nemlig! Du kan jo prøve å gjøre det under vann selv, og se hvor godt du hører det da. Jeg hører i hvert fall ikke noe, og da er det ikke en stor livmormuskel og magefett rundt heller.. Så, det ser jeg på som ganske usannsynlig Men at det er magebobler, det kan jeg tro på! Særlig fordi det her hos meg alltid kommer samtidig med at baby beveger seg der inne Takk for oppklaringen anna78!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Har du hørt de lydene som kommer fra MIN mage siden du sier at du ikke tror noe på det? Har blitt fortalt av jordmor at det faktisk ER mulig at det er leddene på baby. Synes du kummin ble litt vel påståelig der, kjære venn
MissPhun Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. juni 2007 Det høres ikke ut som boblelyder her hvertfall.. Og det kommer ikke alltid ved at babyen sparker så fælt fra seg! Nå sparker han dessuten ikke lengre, da det er alt for trangt til det... Er og forblir et mysterium dette
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #13 Skrevet 16. juni 2007 Jeg skriver under på at de kneppelydene Ikke bare er bobler. Er få dager unna termin, og har hørt dette noen uker nå. Det er spooky og litt fasinerende. Min jordmor sa at det er leddene til babyen. De er lealøse til fødselen.
mamma i juli Skrevet 16. juni 2007 #14 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har hørt slike lyder i begge svangerskapene mine. Nevnte det for jordmor sist gang og hun hadde bare hørt om en jente som hadde fortalt det før. Ante ikke hva det kunne være. For meg høres det ut som samme lyden som om man tar to negler mot hverandre og knipser liksom, men aner ikke hva det kan komme av. Trodde kanskje det forrige barnet mitt hadde litt "knirkete" ledd, men jeg hørte det aldri etter at ungen var født. Er og blir et mysterium for meg...
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #15 Skrevet 16. juni 2007 Her i gården virker det logisk at det er leddene til baby som høres. Pappan er GRUSOM til å "knekke" og bråke med leddene sine....
Malin88 Skrevet 16. juni 2007 #16 Skrevet 16. juni 2007 Hører også disse lydene veldig ofte, men jeg har fått for meg at det er baybien som kommer atti MINE ledd jeg...er jo trangt om plassen og hodet er festet...men jeg vet jammen ikke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå