Stoltmai mamma:) Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 oppblåst mage, stikninger,luft, mye på do va slik sist jeg va gravid, men det ente me en SA i mai... hva tror dere??? er jeg graivd igjen,?? vi hadde sex hver dag fra e sluttet å blø, frem til etter eggløsning.. føler brystene er blitt litt hardere, min kjære merket dette godt... men har ikke såre pupper, det hadde jeg sist, har også mye vondt i hodet, hatt det de siste dagene... Hjlep meg med noen gode råd her jenter... Er litt redd for å teste au, hadde igrunn planlagt å vente et par uker med det om ikke tanta dukker opp, i følge min gamle syklus skal jeg egentlig ha mensen nå, mellom 15-18 juni. men vet jo ikke helt om syklusen er som før i og med at e hadde en SA... Håper på svar
*Vi blir 5* Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 er jo ikke så lett å vite dette med syklusen,jeg har desverre ikke så mye erfaring..har aldri mistet..men burde du ikke gå tilbake til vanlig syklus etter SA eller blir det noe rot da? (sikkert andre her som har mer greie på dette..)men du kan jo ta en test sånn for gøy..kan jo være du er gravid, hvis du har mange av de samme symp. som sist. Trist å høre du mistet..aldri noe gøy det!! Lykke til uansett!!
Stoltmai mamma:) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 tusen takk for svar, det er mange som går rett tilbake te den gamle syklusen, men andre går uten mensen leeenngee... så håper ikke jege r en av de, va så greit når jeg hadde en grei syklus, alltid punktlig... Synes det va fryktelig leit å miste, men det va tydeligvis vanlig i følge legen min... skummelt at det er så mange som mister, og at det er så "vanlig"... huff, håper jeg slipper å igjennom det en gang til... kan jo bare at en test, men bør nok vente noen dager...lei av å bruke så masse penger på alle disse testene, ble mye den mnd jeg va gravid, alle testene va så svake, og noen neg... Lykke til te deg også...
*Vi blir 5* Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 ..ja er nok desverre ganske vanlig, leser her inne at det er veldig mange som har mistet både en og flere ganger. men går nok greit denne gangen skal du se! =) Men jeg tenker sånn at hvis du har symptomer, så er det enten mensen eller så er du gravid..vil jo tro at begge deler er like greit,hvis du får mensen kommer du igang igjen uten kluss med syklus,hvis du er gravid er jo det gøy..eller?? =)))) Men ble du symptomfri etter SA eller har du hatt de samme hele tiden siden du var gravid? har hørt at det kan henge igjen litt..
Stoltmai mamma:) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 den dagen e begynte å blø forsvant alle sympt, har vært helt fin i form etter det, har begynt nå de siste dagene å merke at det er noe snodig no, når e va gravid forrige gang, så fikk jeg så vondt i høyre side når jeg va ute og gikk tur, jeg og ei veninne gåår ganske mye , og det har jeg begynt å få igjen nå, hmm... har også vært veldig kvalm te tider, men helst på kvelden og natta... Helt enig med det du skrev om syklusen, og jeg ikke er gravid nå, så vil jeg ha mensen nå, sånn at jeg vet at syklusen er i orden... kusina mi mistet, hun va faktisk gravid etter 14 dager igjen, så det er jo et lite håp...
*Vi blir 5* Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Ja håp er det,man er jo ganske fruktbar etter en graviditet (uansett utfall) Håper du får det du ønsker deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå