Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Det er jo nesten litt synd på barna til mine..(maren84) NYTT 22:00 15.06.2007 Vokse opp med Meg Som mor som presterer å gjøre noe så kvalmt som å Videreføre mine Gener, som faktisk kan utgjøre stor fare for enkelte. Jeg kan ikke ha mye å lære de mht hvordan man burde oppføre seg mot andre, og hvordan man skal være et bra menneske. Løper inn her og skriver stolt hva Jeg har gjort, med utallige smilefjes bak. COME ON!! Kanskje en dag blir en av Mine barn alvorlig syk pga andres uforsiktighet, og da kan jeg love deg at den avskylige holdningen Min preller fort av!! Samfunnet trenger virkelig ikke avskum som MEG! Maren84
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 mest sannsynlig en veslevoksen frøken som har forvillet seg inn her:-) Men vi kan sikkert dressere henne også etter en stund:-)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 He he kunne nesten snudd det den veien, hun hever seg virkelig med den,mer enn den andre vrien=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå