juniorkrabaten Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 det er vanlig å begynne å kjenne liv? mener jeg har lest det et sted her men, nå finner jeg det ikke igjen. Husker ikke fra forrige svangerskap heller. takk for svar.
noralill Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Er det ikke rundt 20 de sier da - og regelmessig fra uke 23...
juniorkrabaten Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 å ja:) da er det nok ønske tenkning og innbilte sommerfugler jeg kjenner i magen da:) er ikke helt sikker på termin før jeg har vært på ul, men er mellom 13 og 17 uker sa legen min. Er nok luft jeg kjenner da kanskje;)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Jeg kjente liv når jeg var 15+3. Men etter det tok det nesten to uker før jeg kjente noe igjen. Mye som spiller inn, på hvor tidlig man kjenner liv.
dårligfantasi Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har kjent liv hver dag siden jeg var 15-16 uker på vei .. er nå 27 uker og det er første gang jeg er gravid.. ( sies ofte at man kjenner det senere da , men ikke i mitt tilfelle) hehe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 jeg er i uke 23 og har ikke kjent noe ennå. Men har vært på både UL og kontroller og ALT er normalt med babyen min.
line_n & sara Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 ang å kjenne liv, det er veldig forskjellig fra person til person! man kan fort bli misunnelig når man ser at "alle" kjenner liv så tidlig som uke 15-16! så man får bare slappe av, og ta det som det kommer!! selv har jeg en morkake foran (som ikke er så veldig uvanlig) og derfor kjenner jeg veldig lite! har fått et par spark nederst i livmora! det kommer når det kommer! men innen uke 25 burde man ha kjent noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå