Gå til innhold

Ingenting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen TR er kommet på besøk, og ingen graviditetstester blir positive - og nå er det 3 dager siden IKM. Føler meg litt i ingenmansland....

Jeg har brukt Clear Blue - er det noen andre tester som er mer sensitive? Hvis det ikke er noe spire der, så håper jeg TR kommer snart så vi kommer igang med neste PP fortest mulig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, så rart, kan være du kan ta en test til om noen dager om ikke tanta har kommet, skjønner deg velig godt, det er ikke lett når det er sånn.. jeg hadde mange svake pos tester når e va gravid,brukte clear blue, men hos legen va de neg.. den ene ble veldig veldig svak... men jeg mistet da, va 5uker på vei...

ville att ny test om noen dager om ikke tr kommer...

lykke til

Skrevet

Jeg også er her!!!!! Jeg blir sprø. Testet på morgenurin nå nettop, men ingenting :( Det er frustrasjon på boks. Jeg er på dag 4 over IKM..

Jeg har tenkt å bestille time hos legen når jeg er 1 uke over og spørre om han kan finne ut hva som er galt.

Når sluttet du på pillen da? Jeg sluttet i februar, så tror nok sikkert han kommer til å si at det er helt normalt at syklusen ikke er stabil, men det må være måte på da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...