To trollunger + en spire Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hva med de papirene - ekteskapserklæringen... Får vi noe svar på om alt er i orden fra Folkeregisteret. Har ikke hørt noe så ble litt småbekymret.
mayaya Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Vi fikk en før vi giftet oss, og så ferdig stemplet etterpå..
mamsen labamsen Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Vi gifter oss i august og sendte papirene inn i slutten av Mai. Tok ca 14 dager så kom de i posten godkjente og at vi skulle levere de til vigsler selv.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Det tok vel ikke så lang tid fra vi leverte de erklæringene til prøvingsattesten kom til oss, maks 2 uker. Og etter vi var gift fikk vi tilsendt vigselerklæring i posten etter 1-2 uker.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Hm, fikk aldri noe før vi giftet oss. Måtte bare skrive under på noen papirer og levere!
yasmina Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Du skal faa disse papirene paa forhaand, men det er nok stort trykk naa foer sommermnd saa jeg hadde bare tatt en tlf ned og forhoert meg. Det betyr neppe at dere ikke faar dem Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå