Gå til innhold

Facebook??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor legger dere ut fult navn ol der det blir aldri borte og hvem som helst psykopater kan få vite navn, hvor dere bor ol, er ikke det litt fjortis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg boikotter Facebook! Hvis jeg ønsker å ha kontakt med noen skal jeg alltid klare det uten å måtte bruke Facebook til det. Dessuten er det ikke alle fra tidligere jeg faktisk ønsker å ha kontakt med.

Skrevet

er faktisk helt enig.

angrer som faen, men nå er det for sent;)

Skrevet

Det var akkurat dette jeg skulle frem til har en nesten søster som skulle ha meg inn der men nektet desverre klarte jeg ikke overbevise henne om det samme. uff !!!

Skrevet

Jeg har registrert meg der, men angrer vel litt, klarer ikke å skjønne vitsen med hele greia...?!

Skrevet

Ingen som vet hvor jeg bor, selv om jeg er registrert på facebook. Du velger selv hva du vil skrive av privat informasjon. I telefonkatalogen står navnet mitt og hvor jeg bor, er det ille da?

Dessuten kan ingen andre enn de vennene jeg velger å ha, se profilen min. Og hadde andre sett den, så hadde det ikke gjort noe. Jeg har ingenting å skjule.

Facebook er faktisk VELDIG moro, når du kommer inn i det. Men jeg brukte litt tid på det og skjønte ikke helt vitsen i begynnelsen. Mens nå, er det et av høydepunktene om dagen.

Skrevet

syns det bare var gøy i begynnelsen, da man fant gamle kjente og sånn.

men det dabber jo av etterhvert.

har jo mobilnummeret til de fleste, og skriver heller en melding til dem, enn å skrive på den wallen. da ser jo alle hva man har skrevet.

så..gøy først, nå er det bare båååååring!

Skrevet

Da har du tydeligvis ikke sett di som står bak facebook og faktisk advarer folk mot at alt di legger inn der blir der resten av livet og at alle kan se det. debatt på tv 2 kansje det hadde vært noe og brukt hjernen på i steden, hvertfall når du enten prøver og få barn eller har barn!

Skrevet

Om en psykopat vil ha tak i navn og hvor en bor så får de tak i det like lett uten facebook. Hva med alle offentlige papirer der alle navn står? Kan faktisk ikke sikre oss 100% uansett..:)

Skrevet

Farlig å gå over veien også...for ikke å snakke om å kjøre båt uten redniningsvest. For ikke å snakke om å kjøre bil...farlig farlig farlig....hm, faktisk ganske farlig å gå uten lue om vinteren, kan få den stygge tingen kalt forkjølelse.

Kan ramse opp flere ting, jeg...

Teit diskusjon......

Skrevet

Eg e ikke inne på facebook av den enkle grunn at eg ikke gidder. Har nok med å holde styr på venner inne på nettby og myspace:P

Skrevet

jeg har venner i real life, jeg trenger ikke masse nettvenner.ordentlige venner som en kan gi en klem eller snakke med er mye bedre.tryneboka er jo teit og egentlig skummel.all info du legger ut og alle bilder gir du egentlig bort til hele verden,uten at du kan slette ting.

Skrevet

Har da venner i RL eg og, men for øyeblikket så klarer eg ikke å holde trit med dem, så da e det greit å kunne "prate" med noen over nettet.... Tro meg, hadde eg hatt ork til å rase rundt på kjøpesentre etc. så hadde eg heller gjort det enn å sitte her:)

Skrevet

Synes det er veldig greit å bruke facebook til å holde kontakten med de av mine venner som bor i USA, Tyskland, Australia osv. Ikke så greit å sende sms eller bare gå bort og gi en klem da.

MSN er kjekt, men du er avhengig av at folk er logget på samtidig, og da er tidsforskjell et problem.

Og alle vennene jeg har på facebook er folk jeg kjenner IRL også.

Det er jo klart at man skal være restriktiv med hva man legger ut på sånne sider, men det samme gjelder faktisk her inne!

Det er helt utrolig hva folk legger ut av private opplysninger her også. Det er like lite sikkert som facebook...

Skrevet

Man bestemmer jo faktisk selv både hva man vil gi av opplysninger og hvem man vil ha kontakt med på facebook. Har foreksempel opplevd mye mer dritt på blink enn på facebook. Og så har jeg funnet gamle venner og slekt som jeg ikke har hatt kontakt med på 20 år! Kjempegøy. Man må jo bare passe på å ikke skrive eller legge inn noe som ikke tåler dagens lys - og det er da ikke nødvendigvis negativt??

Skrevet

Litt kjipt at folk kan legge ut bilder av DEG, og facebook har rettighetene forever! Er avhengig av at folk ikke bestemmer seg for å være kjipe da, bilder fra party for 5 år siden, drita full og strippa på bordet.. (neida har ikke gjort det, men noen har jo sikkert) Herr Rudberg fikk jo smake den medisinen.. ikke på facebook riktignok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...