mayaya Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er så %/#")/) lei av å ha hemmelige numre, ikke oppført adresse, være forsiktig med hvem jeg snakker med +++ pga ei heks som gjør alt for å ødelegge livene våre!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅ Sånn, da er det ut!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 hvem er heksa? Eks, svigermor, mor eller bare en omstreifende kjerring? Si ifra så skal jeg ta med veivalseren min og valse henne ned:-)
mayaya Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Det er ei som traff mannen min gjennom felles venner, og trodde han likte henne..?!? Men nå er det meg hun terroriserer mest da.. Gr! Samt ALLE vennene våre, familien etc.. Hvordan vet hun disse tingene?? Hun bor ikke i Norge engang! Men plutselig dukket hun opp i byen her også! Heslig!!! ÅÅÅÅÅÅ Og politiet kan ikke gjøre noe før hun er en fysisk trussel...???
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Det er bull! Jeg har anmeldt eksen min så dette vet jeg. Du kan anmelde henne pga truende oppførsel, hvis hun gjør deg redd. Du kommer ikke så langt med det. Men HVER gang du anmelder, så øker sjangsen din for å få dom mot henne som f.eks kontaktsforbud/besøksforbud. Og bryter hun det så åker hun inn. Du kan også etterhvert da bli kandidat til å få voldsalarm. Jeg har fått beskjed om dette av politimannen som hånderte anmeldelsen mot min eks. ANMELD ALLTID. Selv om saken blir henlagt ligger det der. Tror du skal snakke med en annen politimann da ja
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 http://www.nyinorge.no/modules/module_123/proxy.asp?c=450&d=1 Les under Vold
mayaya Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 Problemet her er at det norske politiet henviser oss til det landet hun er i, og de er ikke like enkle.. Men faktisk er de LITT på gli nå da.. Hadde de bare ringt henne og sagt "hør nå her" så er det mulig hun hadde blitt skremt... Jeg sa en gang (pleier aldri svare, men gjorde et unntak) at nå går jeg til politiet, da ble det stille noen uker... Tror hun har respekt for dem... Andre problemer kanskje?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Hvilket land er det snakk om..sverige? For der har de samme reglene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå