Gå til innhold

Hvem er den mest sutrete/negative her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm

Personlig mener jeg Ugla. Klager på alt og er aldri fornøyd med tilværelsen sin.

Må være slitsomt å tenke så lite positivt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. De anonyme surmusers liga, tenker jeg. Har aldri opplevd noen som er like gjennomsyrede av negativitet som den gjengen :)

Skrevet

Ja jeg trur nesten jeg må stemme for enkelte anonyme jeg også.

Skrevet

Hæ? Hva har jeg klaga på i dag da? Synes i grunn jeg er veldig positiv her i dag :-DDD

Anonye surfitter må jo definitivt være de mest negative her inne :-DDD

Ta deg en soppkur og smil og vær glad ;)

Skrevet

hmmmm.. bra svart:-) Liker at språket har utviklet seg betraktelig her inne.hehe

Skrevet

Ja pussig det der hvor fort de plutselig finner NN knappen, når de "tror" de mener noe.....

Skrevet

Jepp...da lirer de fort utav seg sine surmaga kommentarer på både det ene og det andre. Men jeg har vel visse formeninger om hvem det kan være....... :-D

Skrevet

hehe...må bare obserever litt mer ;)

Men uansett, henger meg ikke videre opp i det....men litt greit å ha øya oppe.. Noen er vist misunnelig ;)

Skrevet

Derom strides de lærde, men yppert og angelica har muligens delt førsteplass.

Skrevet

Tror du missoppfatter alt her, forskjell på å skrive fra levra å sutre.

Og negativ, jeg har holdt hode høyt oppe hele tiden, legger alltid til et smil=)

Skrevet

Skrive fra leveren, jada, men sutringa di vil ingen ende ta. Sykelig optimisme er heller ikke å tilråde.

Skrevet

Ja ja ja er så teit å høre på dritt sleng av nick fordi man ikke er enige eller er på samme nivå, fortell meg gjerne sutringen min da, anonym vil nok havne øverst alikevel så den der kommer du ikke så langt med.....sorry=)

Skrevet

hør her smultbolla (innmaristerk) ser ut som du lider av noe spesielt ettersom et nick betyr så utrolig mye for deg...late kjærring:-)

Skrevet

Uten å ha lest hele tråden vil jeg si

ANONYM!!!!!!!!

Dere syter jaggu meg om alt:o)

Skrevet

Anonym.

Maken til surmaget drittkjerring skal man lete lenger etter.

Skrevet

Anonym og Ugla! Ok, du er blid i dag da, men som regel ikke etter mitt inntrykk.

Skrevet

Dy har holdt hodet oppe ja, angelica. Men noen ganger er det faktisk tid for å bøye det, også... Tror du har litt å lære ift ydmykhet. Du vet: Har du nesen for høyt i sky så er det fort gjort å snuble!

Skrevet

Men det er slitsomt å være på nivåene over deg. Kan du ikek i det minste PRØVE å nå opp til et anstendig intelligens- og diskusjonsnivå?

Skrevet

Ja, hvem kan det være? Hm...dette er en sak vi virkelig må finne ut av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...