moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 For jeg har slitt med skikkelig nedpress i bekkenet og det er til tider vondt, siden jeg var 17 uker. Jordmor kan ikke gi meg noe som helst svar på det og sa bare at hun ikke kunne sende meg på ul pga at bebissene lå bare av og til sånn.. Hun er et rotehode på alt!! Jeg hadde ikke nedpress på denne måten med nr.1.
Nina-med passasjer Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 hei jeg har mye nedpress og lillemann prøvde og komme ut i uke 32. men han er der inne enda.og kan være der inne til termin,før eller etter,det kunne de ikke vite,men livmorhalsen hadde bynt og korte seg alerede da.og jeg er 36+1 nå .men jeg har ligget mye da.for og prøve og holde han der inne:) vet ikke om dette hjalp noe igrunn jeg...
MissPhun Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Nei! Jeg spurte min JM om dette.. Jeg har slitt med nedpress og tunghetsfølelse siden tiiidlig i sv.skapet! Dette er også kynnere, og det er ikke farlig
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Jeg sliter med detsamme. Jm sa at kynnere gjør at livmora trykker nedover på bekkenbunnen, som ikke er like sterk som før 1. fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå