VinterSol+2 Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 men er de egentlig rier, eller bare inbilning? for det er vondt, ja, som skikkelig vonde menssmerter, samt masse masse kynnere osv.. men ikke så vondt at jeg ikke klarer snakke eller se folk i øynene.. (dog litt anstrengt da.. hehe) hvordan i huleste vet man om dette er ekte saker eller bare nok en runde med tull som gir seg snart da?? Hadde vært så mye lettere om ALLE fødsler bare startet med et realt splæsj!!
Nina-med passasjer Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 får håpe det tar seg opp da:) lykke til,kanskje du får treffe den lille prinsessa di snart:)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 selv om noen får rier så sterke at di ikke klarer å snakke så betyr ikke d at du også får riene på den måten...jeg hadde bare små mensen rier jeg å når di registrerte di så var di kraftige å dæven d gikk fort...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Hvordan går det med deg nå Vintersol? Fortsatt vondter med jevne mellomrom?
VinterSol+2 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 heisann. jepp, kommer med ca 6 minutters mellomrom. som menssmerter nederst i magen og i ryggen kombinert med kynner.. merkelig sak altså. tenkte jeg skulle prøve å sove litt nå, og se om det tar seg op..
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Du får holde oss oppdatert da;)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Lykke til!!! Håper du rekker å oppdatere oss før du evt drar til sykehuset!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Høres ut som rier... Jeg hadde det sånn. Klarte helt fint å føre en samtale og lese et blad, men når mannen til slutt kjørte meg på sykehuset var det 4 cm åpning...
VinterSol+2 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2007 hello. er fremdeles hjemme, og har nå sovet noen timer. først gjorde det såpass vondt at jeg ikke fikk sove, men så roet det seg ned til 8min mellom, da rakk jeg å sovne! Deilig med litt søvn, nå håper jeg det kan ta seg opp igjen! Men hvis ikke er jeg heldigvis mer tålmodig nå som jeg er "klarert" i forhold til sv.f, :-) Litt mer i vater, rett og slett.. hehe. men for all del, vondter, kom and get me!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Hvordan går det VinterSol? Har du fremdeles rier? Kan du ikke sende over noen til meg også...? )
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 16. juni 2007 #12 Skrevet 16. juni 2007 Ville reist til føden og fått sjekket riene. De kan oppleves veldig forskjellig. Lærte at jeg skulle gå etter det regelmessige. Nå tok det riktig nok 44 timer for meg fra de regelmessige smertene startet til jenta var ute, men vi er så forskjellige. Bedre å være føre var!
VinterSol+2 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. juni 2007 neiida, nå har det stoppet helt opp. men har fått gjort masse i dag da, så får en lade opp nå, og vente litt til. skikkelige rier kommer nok snart de og:) Men da har jeg desverre ingen å gi bort, snart trebarnsmamma! Men helt snodig altså. nå har jeg hatt sånne runder med rier i fire dager, opptil flere timer med regelmessige rier, og så gir det seg. Satser på topptrent livmor når det virkelig skjer noe, altså!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 16. juni 2007 #14 Skrevet 16. juni 2007 Hehe, ja da vet den iallefall hva den skal gjøre når det først starter... ) Det eneste som kan trøste oppi alt er at for hver dag som går, er vi en dag nærmere å få nurkene våre i armene.... Men er så fryktelig irriterende at ikke nurkene kan være like utålmodig som sine mødre.....!! ))) Lykke til da VinterSol og alle dere andre som går her og venter. )) Krysser fingre og tær og alt som er for at det skjer masse iløpet av helga for alle sammen som har termin i disse dager!!! ))
VinterSol+2 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. juni 2007 jepp! jeg holder en knapp på alle dere på overtid jeg nå da, føler ikke at jeg MÅ snike i køen lenger, da blodtrykk og protein og disse tingene har normalisert seg:-) Selvom jeg gleder meg MASSE til å få fødselen overstått og kunne ta jenta mi med hjem!!! vi får satse på en real fødebølge nå i helga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå