hund&barn@fullrulle Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Skal sitte i en E. Miderste bordet blir venner og de to på sidene til slekt.. Skal jeg ta annenhvert par fra hver slekt eller ha et bord for hver av slektene?? Hva gjør dere ?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Vi setter et bord for hver slekt. Hater selv og bli satt sammen med folk jeg ikke kjenner så godt. Det er jo ofte en middag på 3-4 timer. Prøver også å tenke på hvem i slekta som blir sittende sammen, slik at det blir stemning rundt bordet.
pandabjørn Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 vi skal sitte i en hestesko......og kommer til å blande slekta mi med samboerns slekt.......men kommer ikke til å sitte annen hvert par da! man må jo ikke ha hele slekta samla på et sted, og den andre slekta til samboern på det andre stede...da blir de jo ikke kjent da!
♥Snulder Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Vi blander vilt og uhemmet! Par får sitte sammen, men det er også eneste vi tar hensyn til ;=)
pandabjørn Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Ja det høres bra ut at dere også skal blande slekta, det er jo noe av vitsen at de også kanskje kan bli kjent med hverandre.. ikke plassere samme slekt rundt samme bord slik som anonym skal gjøre!!!
hund&barn@fullrulle Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 Thanks jenter. tror vi blander litt jeg. Egentlig det jeg ville men begynte lure om jeg var på jordet som tenkte det... Par skal sitte sammen ja, for hater selv å bli delt fra min partner, og skal tenke litt så alle trolig får noe glede av de ved siden av seg
Arb.ledig husmor Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Hvordan vi gjør det, vet eg ikkje enda.. Men da eg var i fetteren min sitt bryllup, så satt par sammen blandet, og søsken som ikke var par satt sammen... Men eg å bror min satt likevel v andre søskenbarn av oss... Tror vi kommer til å blande litt, men det er fordi at det ellers blir så overveldene på en side (min slekt) og ingen på andre siden (sambos slekt)
ohayoo Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Da vi giftet oss i fjor bestemte vi oss for å ikke ta hensyn til regler for skikk og bruk i bordplasseringen i det hele tatt... Vi passet på at alle fikk sitte i nærheten av noen de kjente, men ellers tok vi ikke (så mye) hensyn til par eller ikke par. Vi satte gjestene sammen ut fra om vi trodde de hadde noe å snakke med hverandre om, og det så ut som om fungerte fint
mammamamut Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Par må få sitte sammen da!!! Jeg hadde blitt rimelig desperat og sur hvis ikke jeg fikk sitt ved siden av samboer! Men ellers skal vi i hvert fall blande så folk blir kjent.
Mariana_K Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Jeg var i bryllup hvor jeg ikke fikk sitte sammen med samboeren min, var i stedet plassert mellom to gamle menn jeg ikke kjente og heller ikke hadde noe å snakke med om... Dette var forferdelig ubehagelig når middagen varte i 3-4 timer!!! Så det er uhørt at jeg skal gjøre det samme mot gjestene mine!!! Vi plasserer par sammen...og sørger for at alle sitter sammen med minst 1 person de kjenner fra før.. Ellers må vi jo mixe litt, slik at folk blir kjent. Ellers kan det jo bli stusselig på festen utover kvelden...!
mammamamut Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Jeg mener det er direkte uhørt å ikke plassere par sammen! Skikkelig lumpent gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå