Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Har du problemer med meg personlig så send meg en post så tar vi dette på to mans hånd. Tar gjerne fly for å møte slike sleskete mennesker som deg vet du, med å uten kopper!! Anbefaller ikke kranglesiden for deg i framtiden for hvis dette var hårreisende for deg så syntes jeg synd på deg i framtiden med dine barn når de er i tennårene=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 hehe... sende pm akkurat som du nå gjorde?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Eeeh... For det er jo ikke veldig åpenlyst at hun skrev "Marken 98" for å provosere....
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Poengtere.....folkens...............! Jeg sitter å rister på hodet til en del folk her og jeg ser fram til å sette flyselskapet på hode og ønsker gjerne de velkommen inn til meg, deg også marken og anonyme. Jeg må le, makan til rabalder av en tråd som var ment humoristisk...............helt ærlig folkens.......ta en tur ut i det virkelige liv a, dette er vel for faen meg nett eller!!!`?
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 MEN, greit at den var ment humoristisk Angelica... Det forandrer ikke det faktum at du faktisk gjorde en så ignorant ting;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 ja, hadde aldri gjettet at det skulle bli så mye rabalder for en flytur med vannkopper. tror de fleste hadde gjort det samme som du. (borsett fra at de kansje ikke hadde tenkt så langt og sminket barnet da :-) )
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 PROBLEMET ditt er at du lever deg inn i nettet litt for inntens, ta deg en tur ut i frisk luft, for du og jeg er kun et nick, du vet ikke en gang om jeg er mamma, eller jente.Eller kanske en innsatt som låner pc til vakten, eller vakten selv. Kanskje jeg er barnehagetanta til barna dine, eller...........................????? Herregud gå å ta deg en kald dusj å vokn opp a!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Joda, skulle gjerne gått en tur jeg... Heldig for meg har jeg kanskje brukket benet, og skal ta røngten for det imorgen... Så blir jammen ikke mye gåtur på meg!! OG, jeg sier bare hva jeg mener om en handling du utførte... Som i mine øyne var svært ignorant!! For øvrig tror jeg ikke du er noen barnehagetante til min datter iogmed at hun ikke går i barnehagen... Men hadde jo vært kos det, da.... Case closed...
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 God bedring med beinet og klart meninger skal alle ha, men personhets mot meg kan postet men det er kanskje kun de som har blitt voksne som gjør dette. For hun marken må være en forbanna god nettpsykolog som kan sitte å dømme hvordan barna mine har det hos meg. Hadde hun vært under mitt tak en uke hadde hun løpt her i fra med folkeskikk=))
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 NÅ støttet jeg ikke akkurat personhetsen hennes da, men det var en mening jeg hadde om den handlingen du utførte... Jeg har verken hengt deg ut i et innlegg, og kommer heller ikke til å gjøre så! OG, jeg dømmer heller ikke hvordan du er som mor utifra en skarve episode... Derimot skrev jeg at jeg mistet litt respekten for deg... Men med nærmere ettertanke tar jeg det tilbake ettersom jeg har gjort mye ulovlig i mitt liv jeg, og... Og takk, jeg håper ikke det er brudd, men kanskje en brist...
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #13 Skrevet 15. juni 2007 Vi er på nett så meninger er lov å ha rett eller urett. Personhets her inne har vi sett før og vil se det igjen, de synker lavere da enn å yte sin mening. I den andre tråden svarer jeg innlegg, men å svare på tråden om hvor avskum jeg er gidder jeg ikke før menneskene står øye til øye, men det er meg, så langt ned gidder jeg ikke synke på nett. Vi alle bryter noemer og regler de færreste tenker følgene av mye av det før senere. Gjort er gjort og brekt er brekt.=) Har hørt å briste er verre enn et brekt bein? =)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 HAHAHAHA =0)))))) Aner jeg et snev av hissighet nå eil ?!? -trodde virkelig flyturen var over nå ! Makan til "tette" folk....hehehehe
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 Ja, personhets er jeg ingen fan av jeg heller....:-) Så da er vi jo igrunn enig!! Hø?!? Neeei? Er det det? Jeg vet egentlig ikke! Men jeg er jo bare KJEMPE frustrert... Så jeg søkte på nettet, og leste meg til at behandlingstid for brukket ben er 16 uker(!!!) og jeg kan virkelig ikke overleve 16 uker som dette!!! Mens brist var "bare" 2-3 uker... Og det kan jeg vel komme meg igjennom.... Men kanskje jeg ikke var så heldig som jeg kanskje kan være da, og bare ha brist... Om det er verre enn brukket ben:-(
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #16 Skrevet 15. juni 2007 Hei ræva..................nja....en smule overhissige folk som har stevnet meg for flyselskapet.=)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #17 Skrevet 15. juni 2007 Mortilgunnar, jeg prøver men hun har ikke profil. Kan ikke skjønne det, gjemmer seg bak et annet nick, typisk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå