Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har da IKM i morgen.. (tror jeg) Litt usikkert pga MA i februar.. men jeg vet ikke om jeg tør å teste.. har mer symptomer på graviditet enn tante besøk,men tørr liksom ikke..:S Er jeg litt rar?
Ruttitutt :-) Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har IKM i moegen. Dvs, jeg tror det jeg og. Jeg bruker alltid å være veldig punktlig, men denne mnd fikk jeg noen veldige magesmerter 3-4 dager etter EL som gynekologen mente kunne være en vond EL...Så hvis det stemmer har jeg bommet helt på EL. Og da har jeg ikke IKM i morgen. Og du er ikke rar nei. Jeg tok en test allerede i dag jeg for jeg klarte ikke vente. Men den var negativ... Lykke til i morgen!!
Stoltmai mamma:) Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 hei. vil bare si at du er ikke rar, jeg har ikm 15-18, en dag mellom der, men er ikke helt sikker pga en SA i mai, har fått like symptomer som e hadde når e fant ut e va gravid sist, rar i magen, oppblåst, fiser mye bommelommer mye, stikninger i høyre side, får nesten sånn som leverhugg når e går, va ute og gikk en tur me ei veninne i satd, og da kom det... Er livredd for å teste, er så redd det skal gå galt igjen, eller at e ikke e gravid... Lykke til
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 Godt vi er flere.. ja jeg har også en del av de like symptomene som jeg hadde første gangen!! Og jeg har de samme følelsene om du skjønner? men jeg tør liksom ikke helt å håpe.. eller tro for den del... men vi får nå se.. kjenner jeg meg selv rett så tester jeg ikke i morgen:P
Titter Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Jeg skal også teste i morgen......har hatt litt symptomer, men prøver å ikke ha for store forhåpninger! Har ikke IKM før i overmorgen, men skal teste likevel.....så blir jeg enten kjempeglad eller så kan jeg begynne å forvente å få TR på besøk....og dersom hun ikke kommer likevel, blir det en kjempepositiv overraskelse!! Lykke til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå