Gå til innhold

Sushi...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så streng forrige gang, holdt meg i skinnet. Den nybakte pappaen ble sendt for å kjøpe sushi da vi kom hjem fra sykehuset, lykke!!! Men nå har jeg forstått det slik at det ikke er farlig, og har sprukket HELT! Innspurt på skolen, og jeg nyter sånn å spise noe som føles sundt og godt...!

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe jeg ville vært forsiktig med så er det rå fisk, generelt alt som er rått.

Skrevet

Står på matportalen sine sider at sushi er ok, men man bør holde seg unna tunfisken. Jeg har spist sushi med god samvittighet jeg.

Skrevet

T A K K ! ! ! ! kaldsvetten gir seg langsomt, steinene renner ned fra skuldrene... der reddet du nattesøvnen min...

Skrevet

Jeg spiste sushi i går, men spiser ikke tunfisken. Stoler på matportalen jeg. I dag har jeg spist hvalkjøtt, håper det går greit. Glemte å sjekke først..........

Skrevet

Å nei, skulle ikke spist hvalkjøtt pga mulighet for forhøyet kvikksølv.......kjipt å oppdage i etterkant. Får håpe det går bra, det er første gang jeg spiser hval i denne graviditeten. Jeg håper pjokken ikke får varige men, nå er det bare tre uker til han skal ut!

Skrevet

kan man spise reker????????

Skrevet

Ja, det er vist helt i orden å spise reker under graviditeten. Men man skal vist ungå det når babyen kommer om man ammer, for å ungå fare for å utvikle allergier... Har jeg hørt...

Skrevet

Flott at du ble roligere dahlm:0) Jeg liker egentlig tunfisk best så blir nok tunfisk sashimi som take away på føden for meg:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...