Gå til innhold

Kromtabletter, er det noe tess?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på søtsaker hele tiden, og tenker ikke på noe annet enn mat mat mat, og snop snop snop.. Hehe.. Jeg klarer ikke å stoppe når noen setter en skål med noe godt framfor meg, og spiser til jeg nesten spyr. Dette er jo ikke bra i det hele tatt, og har hørt at kromtabletter skal hjelpe på søtsuget.. Noen som har prøvd det? Jeg har klart å slutte helt med søtsaker før, men jeg vil jo kunne kose meg, det er ikke gøy å ikke spise det en blir servert i selskaper osv.. og er lei av å alltid ha dårlig samvittighet for at jeg har spist ting jeg ikke burde..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok kromtilskudd i fjor, og på meg funket det kjempebra! Måtte slutte da vi prøvde å bli gravide igjen da, for du skal ikke ta krom når du er gravid eller ammer. Jeg brukte et merke som heter Nature's, kjøpt på Allianse apotek, men det er visstnok Bio-Chrom som skal være den beste. Den sverger min mor til. Jeg har også et enomrt søtbehov, men det halve året jeg tok krom, tror jeg ikke jeg spiste mer enn 4-5 sjokolader totalt, og da var det ikke nødvendigvis fordi jeg hadde lyst på heller. Så jeg har stor tro på krom, men i kombinasjon med en mer bevisst holdning til matinntaket ellers også. Jeg tok av 15 kilo på 5 mnd :-)

Lykke til!

Skrevet

da skal jeg teste de ut når jeg får penger :) jeg spiser veldig sunt til vanlig, men i helgene, og også på hverdagene i det siste klarer jeg bare ikke å styre meg.. har endelig klart å gå ned alle de 30 kg jeg gikk opp under graviditeten, og vil ikke at det skal bli ødelagt av at jeg ikke klarer å styre meg når det gjelder søtsakene ;) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...