2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Mamma blir lagt inn på sykehuset på mandag og skal bytte en hjerteklaff på tirdag. Er det noen som kan noe om dette eller som har en mamma elller pappa som har gått gjennom en slik operasjon? Hadde vært fint å høre hvordan det eventuelt går med de. Må innrømme at jeg gruer meg veldig, tenker på dette nesten hele tiden.
Fikk maibaby06 Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 hei, ja skjønner at du gruer deg og tenker på dette. Har ikke foreldre som har gjort dette, men tante har skiftet hjerteklaff. Hun er god som ny nå:-) Hun var over 70 når det ble gjort, og din mor er sikkert yngre og det er jo bare en fordel. Husker ikke helt hvordan det gikk med henne etter operasjonen, om hun var dårlig lenge men det tror jeg ikke. Så det går nok kjempefint med moren din!!:-)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Takk, mamma er 53 år. Synes et er sikkelig ekkelt siden hennes pappa ikke våknet etter narkose, det er mange år siden men...
Fikk maibaby06 Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 tror narkose og bedøvelse under operasjoner er mye bedre enn det var før. Skjønner hvordan du har det, men det kommer nok til å gå helt fint skal du se:-) Kongen fikk jo satt inn en ny hjerteklaff for et par år siden, og han virker også å være i god form:-D
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 Ja det er kongen og mamma og ca 800 stk til pr år. Så de er jo flinke i dag og heldigvis har narkose blitt mye mye bedre. Gleder meg til onsdag når alt er over :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå