Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Svigerfar fikk vite at han hadde kreft for ca 2 mnd siden og i dag fikk vi beskjeden vi ikke ville ha.. Det er ingenting mer å gjøre og de vet ikke hvor lang tid det kommer til å ta.. men det kommer ikke til å gå lenge før han dør. Svigermor fikk beskjed om å få alle som bor langt unna som vil treffe han om å komme så fort som de kan. De fleste kommer jo til bryllupet vårt 07.07.07.. Men legene var ikke sikker på at han kom til å leve så lenge. På en måte er det jo veldig å avlyse bryllupet siden vi ikke vet når han kommer til å dø.. Kanskje skjer det samme dagen som vi skal gifte oss.. Og gleden ved bryllupet er jo på en måte ødelelagt.. men på den andre siden gledet svigerfar seg sånn til vi skulle gifte oss og han har absolutt ikke lyst til at vi skal avlyse det. Det kan jo hende han lever lenger enn det. Og det meste er jo bestilt og betalt så vi taper jo en del penger på å avlyse.. Kjipt å måtte tenke økonomi oppi alt dette her, men det er jo snakk om ganske mange tusen som vi har brukt og skal bruke. Hva hadde dere gjort? Ble litt dårlig skrevet å forklart, men akkurat nå tror ikke jeg at jeg greier å forklare det bedre.. Så trist og lei meg.. Håper dere skjønner og at dere kan komme med forslag og råd...
hund&barn@fullrulle Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Når svigerfar vil dere skal gifte dere da så gjør dere det!!! Lever han får han en stor dag og glede seg over før han dør. Er han borte får dere hedre hans minne. Ja, det vil nok sette en liten demper, men vit at han ønsket det sånn og gleder seg over deres dag og vil dere skal kose dere og ha det gøy uansett. Flytter dere bryllupet vil likevel sorgen over den som mangler være der... Og om han lever lenger enn 07.07.07 så vil dere få dårlig samvittighet om dere flytter det og han ikke fikk vært med. SÅ jeg mener dere skal fortsette planene som de er. Forresten en fin dag, samme som oss
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Trist å lese om din svigerfar! Jeg må si meg enig i det som er skrevet over her. La han få muligheten til å oppleve det, og det er jo ofte sånn at personer "holder ut" når det er noe de vil oppleve. Hvis du forstår hva jeg mener. VI tenkte å gifte oss til neste år, men min far har hatt kreft for 10 år siden og det har kommet igjen nå. Men han hadde ok prøver i februar og skal ha nye prøver igjen i september. Derfor gifter vi oss i år fordi vi vet at det kan gå fort, og vi vil så gjerne at han skal være med. Dette bestemt vi oss for før vi fikk litt positiv svar på prøvene. Vi tenkte at fikk vi beskjed om at det gikk fort hadde han en mulighet til å oppleve det, og vi ga han noe positivt! Ønsker dere lykke til, og husk tiden går fort så snart er jo dagen deres her!
grå :) Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 lei problemstilling ja. skjønner godt at det hele blir trist. har selv framskynda bryllupet et år nå ga bestefar begynte å få hjerteproblemer. han er frisk og rask som oftest, men vil ha ham med så bedre å få det unnagjort nå. tror nok jeg ville holdt bryllupet nå og håpet at han orket å få med seg vielsen i det minste. uansett om dere avlyser eller ikke så blir det jo et minne som vil følge dere. hadde nok forsøkt å ha det mens han ennå var i live
Lucky76 Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Huff så lei beskjed å få! Men jeg ville satt meg ned å pratet med svigerfar og svigermor. Men forstår godt at det er et vanskeligvalg å ta når ting er så usikkert. Men hvis dere har pratet med dem å svigerfar ville at dere skulle gifte dere da så ville jeg nok gjort det. Som sagt over her så lever han så er det jo sånn at dere kanskje vil angre på at dere ikke gjorde det, er han borte så kan dere jo hedre han på et spesielt vis Varme tanker til dere!!
Gurine og gulla Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Hei Nathalie:) Er i grunn enig med de over... Vist han fortsatt er i live så får han muligens vere me på vielsen i allefall,,,, Det hadde han nok satt KJEMPE stor pris på Synes kjempe synd på dere. Utrolig lei problemstilling.... Håpe han leve lenge nok til å få med seg brylupet, vist dere velger å ikke utsette det:) Lykke til uansett... Varme klemma fra mj:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå