Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 synes dere at jeg og mannen min egentlig ikke burde vært sammen? han er 43 og jeg er 22. mange av mine venninner sier at jeg er gal som er sammen med en som er så mye eldre enn meg.ja han kunne vært faren min, (pappa er 47 ) men jeg elsker han.vi venter vårt første barn sammen, og jeg tør ikke si det til moren min. hun kommer til å bli gal av sinne. hva gjør jeg?drite i å fortelle det eller og vente til det vises ?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Synes mannen er gal jeg... Ikke vondt ment, men er noe som "skurrer" når en mann på 43 interesserer seg for en jente som kunne vært hans datter..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Enig med dette , noe som skurrer.... men tror kansje det er et tulle innlegg ....
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Ok... GI FAEN I HVORDAN FOLK SKRIVER!!! FINN PÅ NOE NYTT!!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Stakkars har sikkert ikke noe annet og finne på eller noen andre og plage derfor denne kommentaren om stor bokstav.............PATETISK!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 det ser masse bedre ut når folk ikke bruker stor bokstav. estetisk, altså.
snart mamma t 2:-) Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 heia på deg:-) vet du?det viktigste er ar dere har kjærlighet til hverandre:-) det er mange som har stor aldersforskjell!! hva er det så mye galere en dei som er på samme alder å ikke elsker hverandre men bare er utro og holder sammen pga barnet sin skyld da??... vi er mange på denne jorden og vi er forskjellige...synest det er for lite akspet mot hverandre i dag og folk tror dei er så perfekte selv... jeg synest du bør kose deg kjempe mye med mannen din og drite i hva folk sier..det er vel bedre å finne seg en som er gamlere en seg enn en som er på din egen alder og det ikke fungerer?!!... LYKKE TIL DU:-)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 det var jeg som tok initiativet til forholdet,han var mer skeptisk.men det fungerer bra.vi elsker hverandre og det er vel det som teller?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 JA jeg har hørt om stor bokstav. Har du hørt om folkeskikk?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #12 Skrevet 16. juni 2007 ingen roper hvis ei dame på 43 får seg en elsker på 22
mamma snart ;o) Skrevet 16. juni 2007 #14 Skrevet 16. juni 2007 Gjør det som er riktig for deg mht til kjæresten! Du er jo voksen!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #15 Skrevet 16. juni 2007 Det trenger ikke være noe galt med en sånn aldersforskjell. Vet om flere par med en slik forskjell. Det viktigste er at dere elsker hverandre og har det bra ilag. Ønsker han å få barn med deg? Det vil jo være et viktig spørsmål, hvis du har ønske om det selv. Men det kan by på problemer for noen, etterhvert som dere blir eldre. Han vil kanskje roe mye ned, får andre interesser enn du, eller begynner å merke det på helsa. Men det er jo snarere ingen garanti for at det motsatte kan skje. Man vet aldri med dette livet. Tror dere kan få det fint ilag selv om det er en stor aldersforskjell. Dere er jo begge unge nå. 43 er ingen alder lenger. Det kan bli vanskelig å fortelle dette til familien, og ikke alle familier tar det like lett. Så da må dere bare være sterke og holde ut, dersom dere skulle møte motstand. Husk at det er DU som skal velge livsledsager, ikke dem. og er det denne mannen du vil ha, så synes jeg at du skal satse på det! Lykke til! Ønsker dere en flott fremtid sammen!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #16 Skrevet 16. juni 2007 Ok, ser nå at dere venter barn ilag Så flott. Din familie må bare akseptere det til syvende og sist. Det er dere tre nå som er familie, om båndene med den øvrige familien skulle skjære seg, på grunn av graviditeten. Stå på!
*Vi blir 5* Skrevet 17. juni 2007 #18 Skrevet 17. juni 2007 Alder trenger ikke bety noen ting, det viktigste for deg, han og barnet deres er at dere er glad i hverandre og har det fint sammen. Ikke bry deg om hva noen andre mener!! Stå på!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #19 Skrevet 18. juni 2007 Hei kjære deg med en kjæreste på 43. Jeg er 29 og er gift med mann på 44. Ingenting galt i det...right? Vi har et barn sammen og venter barn nr 2. Det jeg fryktet mest var at vi skulle merke aldersforskjellen i vår sosiale krets... Og jada, noen reagerer med en "jasså, hvorfor dette?" - holdning. Men stort sett har det gått fint. Vi føler ikke denne aldersforskjellen til daglig, men av og til kan han...... og jeg føle årene. Vi prater sammen og har stor terskel for dette, derfor går det greit. Hør bare her nå.... vær åpen og ærlig. Fortell mamma og pappa og venner om dere. Er du usikker, blir mamma det også... OG... Tom Cruise og Katie Holms da.... He he he
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #20 Skrevet 18. juni 2007 Kjenner jo ikke HI, men tror det er ganske stor forskjell på en 22- og en 29-åring mentalt sett. Mulig hun er veldig voksen da, men ser at både jeg og mine venninner har forandret oss enormt mye siden vi var 22 år.. Tror det at hun muligens forandrer seg veldig mye de neste årene KAN bli et problem, trenger ikke å bli det..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #21 Skrevet 18. juni 2007 Hvis dere passer sammen nå og det er så mange års aldersforskjell så må jo han ha en veldig forsinket utvikling!! Du kommer til å vokse fra han i løpet av fem år jenta mi!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #22 Skrevet 19. juni 2007 jeg er 20 og mannen min er 23, er det for stor forskjell syns dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå