dumme mamma Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Lenge siden det var spurt om det nå... :-) Jeg husker: Mersa & Magnus Loppelill Northernlights Kakao Børdi Intensity & Storbæsjeren Lille je (hehe, fra i kveld ja...) OsloMor Lille Filur Hallingmamma Ro dæ ne glansvask Sikkert flere, men kommer ikke på i farten
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Da skal jeg prøve for første gang, skal vi se: Northernlights Kakao Børdi ro dæ ne glansvask Hallingmamma Ravna (sendte meg hennes gamle pumpe deler Hotte Charlotte mamma 25 + Kevin eller noe sånt Sjaman Min Villemo Mamma73 + Selma Fru Luremus allenickeropptatt HtotheEtotheItotheDtotheI I know best Nemi Isabella's mamma En av hver Tingeling (hjmh) tillab og lille Embla Fanasiløs november gutt en gutt Fertila Dodge Expat koseklumpen og jeg Ble ikke så værst det der
dumme mamma Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 du har en fantastisk hukommelse :-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Takker Den er ikke så værst nei, begynner å hjelpe på nå når ammetåka begynner å letne.
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Har aldri svart på en slik før, men må prøve meg:) leluu24 +++ BodøMor mamma73+Selma Fantasiløs Expat Blomman 67 grader nord Abracadabra hegepege honningmelon æscalup alva fertila dodge gulli mamma t2 WenchePia bergensjente tillab elendig mamma +++ lillelupp bella (med bolle, iallefall før, husker ikke resten nå kab nei klarer ikke tenke mer nå
lille je Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Hihi, jeg blir ikke huska før jeg blir kranglete, men takk skal du ha likevel:). Får prøve jeg og da... Mami87 og nydelige Natalie sun og lille my (obviously) Pøber'n og je Mrs NewBooty Randi og Amalie Wenche Pia og TL Northernlights Spetakkel sug lut Mamma25+en nydelig sønn+ joikabolla Hallingmamma mamman til j&j Intensity og storbæsjeren bente har 3 nydelige jenter(?) silhah og emilie silje og isacken Isaac og Leahs mamma Tonje og Teodor Ro dæ ned glansvask LisseUmma NuddeAtte Jam (jeg har ligget søvnløs og tenkt på hvor i allverden det nicket kom fra!!!!) Mayaya celodi Fraggelhysa rutletutt kakao Leader of the pack bøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørn solkrem I love you Monajenten tosøtesmåenrødogblå allenickerjoopptatt vilikkehanick anomyn hvorlangtkanegentligetnickvære Hmmmmmmm .... da stoppa det visst....
lille je Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Gjør ofte det når jeg hisser meg opp:D. Fant ut at det går an å diskutere med deg da, så..
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Sun og lille my Monajenten Randi & Amalie Mami20 og rampejenta Mami 87 og nydelige Natalie Mamman til Jonah og Jøran I know best Northernlights Fantasiløs MammaLukas lille je ma-79♥1-åring♥ Hva skjer'a bagera? lisa og lille noah Mamma73 og lille selma
dumme mamma Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. juni 2007 jeg er lett å få igang innimellom, andre ganger lar jeg meg ikke provosere av noe ;-)
lille je Skrevet 16. juni 2007 #14 Skrevet 16. juni 2007 Jøss, meg til og med.... tror jeg er her for mye:)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #15 Skrevet 16. juni 2007 Mammaen til Håvard Northernlights mamma 25 (+ noe mer ;o) lilje' lille je meesah medallebarna ro deg ned glansvask sug lut pil (_>>_ eller noe) juniprinssezin hva skjer a bagera Fertila adalis dailis idefix utakknemlig bitch hufsemor dr yppert ev@drian riga + hippiesnulla med piratspira (eller noe slikt) i en sofa fra ikea (fordi jeg alltid hører neste linje i sangen: sitter far og denger mor..) plotten lilje70 mammaen til Nestor ikke bytt kone bytt kjøkken rødvin på hylla salaten og lykketrollet Mulle(+datoer) Mulla med tulla og bulla saralee bareMariann Monajenten Stor smil That's all for now! Kommer sikkert på tusen stykker til når jeg trykker på "lagre". ;o)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. juni 2007 #16 Skrevet 16. juni 2007 Mami87 og nydelige Natalie SuperGlad Pøber'n og je Mrs NewBooty Anine*Emilies mamma* Wænche og Tone Lisææ Northernlights Spetakkel sug lut Mamma25+en nydelig sønn+ joikabolla H@llingm@mm@ mamman til j&j Intensity og storbæsjeren bente har 3 nydelige jenter( silhah og emilie silje og isacken Isaac og Leahs mamma Tonje og Teodor Ro dæ ned glansvask LisseUmma NuddeAtte Jam Mayaya celodi Fraggelhysa rutletutt kakao Leader of the pack bøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørn Marikyllingen Monajenten tosøtesmåenrødogblå allenickerjoopptatt Fruktmosen med bebis i magen Ine og Noa lille + spire Hmmmmmmm BigMama Stjernøye Jeg har sikkert glemt noen meeen jah kommer ikke på flere nuh og nå skal jeg snart på jobb så har ikke tid og tenke mere :-P
lenej :o) Skrevet 16. juni 2007 #18 Skrevet 16. juni 2007 hmmmm thale83, bare for hennes tråd eg svare på hihi... tussi wenchepia silhah og emilie riga twig ka-ping rødhette hefalomp leader of the pack cat68 sug lut en haug med mammaer og prinsesser... northernligths hallingmamman en haug anonyme... vibeke26 gosnut sjaman isaack og leah's mamma grethe som hadde gull i magen og har bytta nick nå.. chanzei å emil anetten&my&lillemy bente emd 3 skjønne jenter trubbel mayaya Mulle montree og odin konemelone ro dæ ned glansvask emblamamma me spire pikabuu smaskeli wicca fiona71 ja.. sikkert fler, men som eg har glemt da...
mayaya Skrevet 16. juni 2007 #20 Skrevet 16. juni 2007 *snufs* jeg er husket - av flere :-D Jeg er over middels rammet av ammetåke, men skal prøve meg.. :-p Rødhette* ka-ping Chanzei og Emil Mamman til J&J Leader of the pack allenickerjoopptatt Silhah og Emilie Hanne og jentungen Wicca Trubbel ro dæ ned glansvask og god gutta sun og lille my Eva aprilbaby tinepia lenapia rampen_ Elle77 veldigspent Northernlights Rosenrød Cat78 morogcroft mamma25+en vakker sønn+ Hotte charlotte Bente har 3 skjønne jenter stamer .. i farta
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #21 Skrevet 16. juni 2007 Da skal jeg prøve meg og gir meg ikke før jeg har 100...hehe tidsfordriv... sjaman lillnita memo ducchini atena og alex expat lillemor mammis mummis muffin meesah og alle barna verrei tittei nunne krin beatek kimby twis wicca elastica chanelle morogcroft intensity og storb. hufsemor sug lut kari mari cat68 cat78 northerlights juniprinzzeis angelica dr.yppert leadern lenej- mamman til j&j viktoria friele m tintin mammacats kanel71 pøbern & je bente med skjønne jenter mor til trekløveret glitterpusen rødhette kaping ms newbooty tåa dulosten ikke bytt kone bytt kjøkken itaintoverbeforethefatladysings detvarjammenvanskeligåfinnenick ANONYM la perla grå ani dal solami kulepenn nemi isabella gulleri håperjo andungen kvakk tibbit trubbel mamma 25 honey (savner deg) fru tekopp solstrålen aurikkel søppelbøtta spetakkel kaylinn ellabella cheni løvinne fanta lukas kom på julaften irismor mamman til håvard mamma til erlend martines mamma stjerneøye SMTF montree 87 hallingmamma tili34 maria 76 raggsokk vekt 81 torpekjærringa ro dæ ned glanskvask salaten78 utakknemlig bitch goldie 28 en gutt silah og emilie chelsy kanskje snart alva lille trille mamma mamma til emma fantejenta klumpen fertila dodge børdi luremus da vet jeg sannelig ikke flere... sikkert glemt noen
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 16. juni 2007 #22 Skrevet 16. juni 2007 Er det virkelig mulig å huske sååå mange nick???
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. juni 2007 #23 Skrevet 16. juni 2007 takk og lov for at ingen husker meg.. HÆHÆ!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #24 Skrevet 16. juni 2007 Vel tok bare for meg forum for forum...og så ble det slik...hehe
Kludrepluten Skrevet 16. juni 2007 #25 Skrevet 16. juni 2007 Får prøve jeg også da. Twig Sjaman Hallingmamma Pøber`n og je Ro dæ ne glansvask Spetakkel Kakao Børdi Piri Nothernlights cat.68 Lilla`83 *snuppa* OVERTID (mulig du har endra nå?) Luckymom Isaac og Lehas mamma? fjummsi Blomman Expat Koseklumpen og jeg Trubbel Bente har 3 skjønne jenter _hønemor_ Snuppelure 73 Monajenten Tommage >> Tja, det ble ikke så ille Og selvsagt til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå