Gå til innhold

deilig møte med jordmor i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åå, så godt.. var hos en annen jordmor i dag enn jeg pleier, siden jeg skal føde i tønsberg og er her i sommer, og ikke der jeg bor.

Denne jordmoren mente det ikke var noen grunn til bekymring for svangerskapsforgiftning, og sa stikk i strid med hjemmejordmoren min at hun syns jeg burde sitte lite og heller bevege meg masse rundt. pusle i huset, gå små turer osv.

DEILIG!!

til morgenen i dag begynte jeg å gråte, ville helst bare bli i senga fordi hele kroppen er vond og sliten og jeg er såå lei av å sitte stille med bena opp.. som jeg har fått streng beskjed om å gjøre.

da er ikke ventetida så ille lenger, når jeg kan gjøre litt!! hurra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så godt å høre da:)

liker hun jordmoren..hehe

Skrevet

ja, jeg også likte henne altså!

"du, blodtrykket ditt SKAL gå opp når du nærmer deg fødsel, og det er jo ikke snakk om MYE protein her, hvertfall ikke når deet ogs¨å er hvite blodlegemer.. du trenger ikke bekymre deg! vann i kroppen får dere alle. det er ubehagelig men ikke farlig"

takk, sa jeg, akkurat det jeg ønsket å høre!

Skrevet

åå så deilig da.. godt når de er ralisitiske og sier ting som er sant og ikke alt mulig piss nesten bare for å skremme oss...

Skrevet

ja, ikke sant?

er det grunn til bekymring er jeg glad for å få beskjed, men å få en haug med sånn ting jeg bør være obs på osv... uten at det egentlig er noen grunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...