Gå til innhold

Marolla, er du her?ChriVil og andre på overtid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det? er du her enda?

lurer på om du er på føden jeg, og ikke har bruk for flere maserier,siden mine har kommet tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare 1 dag over, men absolutt her. Lurer også hvordan det går med de andre?

Begynner å bli færre av de kjente nickene her nå :-)

Skrevet

ChriVil er visst på igangsetting! så der blir det bebis i løpet av helga! :)

Marolla vet jeg ikke, har sjekket, og hun var visst inne her tidligere i dag, så nå er jeg spent! :)

Skrevet

Jeg er også her:( 1 dag over termin om 20 min.. BLÆH.

Føler dere på dere at fødselen er nært eller? Her er det null feeling for noe som helst, ingen kynnere maserier eller noe.. Snakker om tortur denne ventinga...

Skrevet

Er her ennå jeg også.Huff så kjedelig.Håper ChriVil er ferdig nå da.

Skrevet

JEg er her jeg. ChriVIl ble satt igang i går, så vet ikke om hun har fått ennå.

Skrevet

Jeg er (desverre) også her ...

Var på utkikk etter dere. Begynnte å føle meg litt ensom.

Er vel den eneste trøst akkurat nå, at det er ikke bare meg igjen.

Uffs!

Skrevet

Finner også stor trøst i å ha deg her mamma til 2.

I går begynte jeg å gråte fordi det er så mange som har termin over 20 dager etter meg som fikk ungene sine. Vet det er litt smålig, men jeg er så sliten og hormonell nå.

Skrevet

Jaaa... Det var spesiell deg jeg så etter. Det er vel vi som holder rekorden akkurat nå?

Det hjalp jo litt å få bekreftet på sykehuset i går at alt var i orden med babyen og mormunnen begynte å bli myk ...

MEN babyen var jo litt stor ... og det begynte å bli lite fostervann ... og morkaka begynte å bli forkalket ... MEN det er jo alt normalt så sent i svangerskapet ... GRRRR!!!

Så stakkarn i magen min får jo ikke fred nå lenger: Blir dyttet til h*n viser livstegn engang i timen nå!

Skrevet

Tenker jeg ringer inn til Elverum etterpå. Etter å ha vært turbo i noen dager så ble han veldig rolig i går. Han ble turbo på kvelden igjen i går da, men tenker jeg ringer likevel, for jeg har ikke kjentnoe særlig til han i dag.

Fikk beskjed forrige torsdag at min morkake hadde begynt å forkalke seg også, så jeg blir jo litt urolig.

Syns det er litt lenge med ei uke mellom kontrollene når man er over termin jeg.

Skrevet

Jeg hadde kontroll tirsdag, så fredag og nå mandag igjen. Men så er jeg også litt eldre enn deg da ... ;-)

Jeg hadde egentlig vurdert å ringe torsdag siden det ble så stille - og jeg er blitt vant til turbo både dag og natt. Men etter litt kake og kaffe hos svigermor var det fest i magen min, så jeg slapp å mase noe mer om det.

Men legen var veldig tydelig på det: Blir det lite liv skulle jeg komme, så bare ring du!

Skrevet

JEg skal det. Ringer når vi skal ut å kjøre etterpå. Må en tur inn til hamar så.

Åhhhh jeg hadde masse slim da jeg var på do nå! Blir jo kjempelykkelig!

Skrevet

Gratulerer så mye med slimet!! Hihihi!

Og lykke til på kontrollen da. :-)

Skrevet

Takk.

Om noe skjer, så skal jeg få Julie med lille Christian til å sladre :)

Men jeg har tenkt å vente på deg altså! Har ikke tenkt å la deg bli igjen alene! Ikke Coolmommy heller.

Skrevet

Jippi! Da klarte jeg å få liv her igjen. Har prøvd en stund nå uten at jeg fikk noe kontakt. Men så snart jeg hadde tatt isen ut av frysern og pyttet den i munnen var h*n våken! :-) Bare noen dovne spark da, men vi får godta de.

Jeg vet ikke helt om det er så lurt å vente på meg nå? Som sagt blir jeg satt igang mandag.

Når vi så på papirene mine fra siste fødsel fant vi ut at jeg egentlig ble satt i gang der også. Vannet gikk på overtid, men jeg fikk jo aldri effektive rier, så de satt meg på drypp og etter tre dager brukte de vakuum.

Så jeg har mistet litt troen på at det skjer noe før. Er du virkelig sikkert på at du vil vente helt til mandag?

På den andre siden er barnevakten egentlig opptatt i kveld etter å ha sittet i beredskap i fire uker nå. Så det ville jo vært typisk ...

Skrevet

Vi kan få babyene våre i morgen.

Min reagerer dårlig i dag. Han var treig i går også, men har alltid kjent litt bevegelser på morgenen, så dette liker jeg ikke så godt.

Får sette meg i bilen. Da våkner han alltid.

Skrevet

der var dere jo:)

Hjalp bilturen Marolla? Ikke noe moro når de ikke gir tilstrekkelig med liv fra seg. Håper slimingen din fører til noe! :)

(forresten, bruker dere bringebærkapsler? jeg har ikke brukt det før, men kjøpte de i går.. vet ikke om det har noen sammenheng, men det og litt sex satte jo i gang timesvis med regelmessige maserier for meg i går kveld/natt... kanskje verdt å prøve likevel?)

Ønsker at dere kan få trøkt ut de bebisene deres nå altså!!

Og om noen hører fra ChriVil, så si i fra da, håper alt har gått bra!!

Skrevet

Jeg har brukt bringebærkapsler i 2uker nå... føler ikke de har noe spesiell effekt, men nå prøves jo ALLT!! sex, kanel, mild tarmrens fra helsekost, trappvask, you name it.. sitter nå å vurderer ETT glass rødvin... har hørt det også skal få fart på ting.. men tørr liksom ikke..

satset på at nymånen skulle hjelpe oss inatt og, men der tok jeg feil gitt... buuuuuuhuu

Skrevet

Var inne til ctg og hadde ul etterpå. Legen trodde jeg var i fødsel pga ganske sterke og regelmessige rier, men det er bare maserier jeg får når jeg legger meg ned dessverre. Med en gang jeg er oppe og går, så forsvinner de.

Babyen hadde fin hjertelyd og hadde bra med fostervann. Så nå er det bare å vente på overtidskontroll på mandag.

Skrevet

Nei og nei så kjedelig Marolla!!

Men du skal se babyen din egentlig bare er særdeles hensynsfull, og venter til været er litt kjøligere, så du slipper å føde på overopphetet fødeavdeling?

(her i tønsberg har det iallefall vært ramaskrik pga alt for varmt sykehus siste uken..)

Nå tegner det til å bli regn her, og jeg har hele tiden sagt at babyen min kommer med regnet, så får vi nå se da. hvor mange skurer som må til!!

Kanskje blir det en haug med små uværsbabyer utover? hehe

Tror desverre ikke nymånen har noe å si på fødsler, men hver dag og hver natt som går, er vi et skritt nærmere! :)

Hurra! :)

Og i kveld er det en del gode filmer på tv, tror jeg!:) jeg har kjøpt inn skikkelig kosemat og litt potetgull m/dip, og mannen min og jeg er alene hjemme og det tror jeg blir trivelig:)

Skrevet

Her er det kjølig og deilig på fødeavdelinga. Var helt fantastisk å sitte inne på fødestua og ta ctg.

Jeg og mannen min har spist søppelmat i dag. Skam på oss :)

Vi spiser aldri mat ute lengre, så i dag var vi litt ville. Jeg ville også ha mat som sitter litt tungt i magen :)

Skrevet

innimellom kan man unne seg litt sånt, syns jeg!

jeg har fått enutrolig appetitt siste uka, helt utrolig.

spiser normalt sunn kost, faste måltider og ikke noe digg utenom helgene osv...

men de siste dagene er jeg på en måte konstant sulten. særlig på ting som feks berlinerboller, donuts, sjokolade (som jeg nesten ikke har orket hele svangerskapet!) og pottis..

prøver å ikke overdrive da, men prøver å finne en årsak.. kanskje babyen vil ha mer fett? eller kanskje kroppen lagrer energi til fødsel? hehe

lov å være optimistisk!!

Så deilig med kjølig fødeavdeling da! Jeg er stygt redd for at jeg må ta kalddusj på føden her, for vi var der FØR varmen satte inn,og allerede da var det litt i varmeste laget..

Skrevet

Jeg har også egynt med bringebærbladte, rømmegrøt med kanel og sex. Beste tegnet har vært at slimproppen har begynt å gå eller er helt gått. Men sist svangerskap så tok det enda noen dager husker jeg før det ble fart på sakene.

Nå er jeg så spent hver kveld når jeg legger meg, siden så mane fødsler starter på natta. Og litt skuffa hver morgen, men klarer heldigvis enda å kose meg også.

Spent på å se hvem av oss som fremdeles er her i morgen og når helgen er over :-)

Jeg følger med dere!!!!

Skrevet

Jeg klarte ikke sukker før jeg var i tredje trimester. Etter da har jeg spist is hver dag!

Skal bli godt å få kropp og hormoner tilbake til det normale!

Har begynt å spise en del frukt hvir søthungeren melder seg. Hvis den ikke gir seg etter en stund, så spiser jeg enten en is eller popcorn

Skrevet

ja, jeg har spist masse masse frukt!

elsker frukt til daglig, og har større tro på det, samt skikkelig sukker, om jeg er fysen på noe.

har feks spist youghurt med frukt i biter og et lite drøss sukker på nesten hver dag hele 2.trimester. sunt, holder magen i gang, og jeg får absolutt dekket et evnt søtbehov. (youghurten jeg spiser er usukret i utgangspunktet, orker ikke for mye av de søte variantene.. så jeg spiser naturell)

is er godt i varmen da:) og en saftis er feks ikke egentlig så usunt at det gjør noe! :)

hm.. men nå får jeg snart sette over pizza, kanskje.. pizza er jo en genial oppfinnelse,all ære til disse italienerne altså!

en kan jo egentlig variere i det uendelige med hva man har på!

Nammenam..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...