Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 I dag sier sønnen vår plutselig til meg,mens han står på badet: "pappa bruker sånne plastgreier på tennene sine for at de skal bli hvitere". Hehehe.Må egentlig le litt. Han har nettopp fått ny kjæreste. Vil kanskje imponere litt. Men kanskje han heller skulle brukt pengene sine på å sette inn ei ny tann der det mangler ei?
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Nei, syns ikke det er feminint. Jeg liker at mannfolk gjør en innsats når det gjelder utseendet, så lenge det ikke blir tannbleking på linje med Ross i Friends. Alt med måte!
ragna Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 kan strekke meg til tannbleking, men grensen går ved sminkepungen min
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 HI her; det er ingenting i veien med tennene hans. Ikke er de spesielt gule,og skulle han gjort noe som helst,så var det vel bedre å fikse den ene tanna han ikke har? Vises veldig godt når han smiler at den mangler. Håper han får et ønsket resultat,og lever lykkelig alle sine dager med sin nye kjære. :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå