Gå til innhold

November: Når begynner dere å jobbe igjen?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Jeg begynner allerede 1.august:(:(...Hadde planlagt å være hjemme ett år til, men fikk tilbud om fast jobb som jeg ikke kunne takke nei til....Gruer meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldige du med fast jobb:)

Gubben skal ha pappapermen sin fra 10 okt. Så skal jeg ha 5 uker ferie etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med de 5 ukene jeg skal ha med ferie så håper jeg at jeg har fått ny jobb så jeg kan begynne første arbeidsdag i november. pappan skal ha perm 6 uker frem mot jul da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner egentlig å jobbe 29.okt. Men jeg har bestemt meg for å si opp stillingen min. I hvertfall noe av den da, for jeg skal beholde helgestillingen, også skal jeg heller ta meg noen kveldsvakter i ny og ne. For da kan jeg heller være hjemme med gutten min en stund til.

Det er mulig jeg skal passe på babyen til leieboerne våres også.

 

Skal hvertfall prøve det sånn til å begynne med. Synes de er så små når de begynner i bhg. bare 1 år gamle.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner igjen i begynnelsen av februar, og da skal pappaen ha permisjon i 6 uker. Jeg skal bare jobbe 50% da, så får vært hjemme en del likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9. sept er min perm over, så da er det pappan sin tur. Men studerer, så bestemmer jo mye selv om dagene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææææ???? Hvordan i alle dager klarte jeg å skrive begynnelsen av FEBRUAR???? Begynner å jobbe igjen i begynnelsen av SEPTEMBER. Hahahah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SÅÅ lyst til å ha permisjon i et år til, men skal desverre tilbake på jobb 1. august. Permisjonen min er egentlig ferdig nå, og pappan skal ha perm fram til midten av november, så jeg har ferie nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig begynt å jobbe 7.september, men har bestemt meg for å ta permisjon uten lønn ut året. Med jentungen var jeg hjemme et år ekstra, men tror det går greit å begynne å jobbe igjen fra januar. Minstemann har fått barnehageplass fra desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jeg skal jobbe 3 uker i oktober så pappaen får vært hjemme litt alene med han, men begynner ikke å jobbe fullt igjen før i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Permisjonen går ut i juli, men jeg sparte masse ferie da jeg var gravid og tar ut ferien fra i år så jeg skal tilbake i slutten av august. Da trenger hun ikke begynne i barnehagen før i begynnelsen av oktober da pappens perm tar slutt. Da er hun jo over 11 mndr. så det burde gå greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner i 50% fra første August. Men er 65% student frem til jul, så har nok å henge fingrene i. Pappan skal ha resten av permisjonen.

 

Hoff... gruer meg til å være så mye borte fra knøttet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner snart jeg... har ikke noe lyst... pappaperm om ca 2 uker, og da er det ut i jobb og studier, men vurdere veeeeldig å ta permisjon uten lønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...