chill+enda en til Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Nå er jeg helt på slutten av første brettet etter fødselen (3mnd siden jeg fødte igår). De tre siste dagene har jeg stadig hatt mensenfølelse i magen, men ikke noen antydningen til tanta her. Jeg vet man kan miste den av de pillene, men allerede? Syns nesten det er litt rart jeg, mensenfølelse uten mensen?... Noen som har opplevd humørsvigninger av disse forresten?
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Nedsatt sexlyst, dårlig humør og tull med mensen var det jeg fikk ut av Cerazette. Men jeg mistet mensen helt til å begynne med, men så fikk jeg den hver 14 dag....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Slutta på de pga blødninger i tide og utide og null sex lyst.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er veldig fornøyd. Ingen bivirkninger, bortsett fra at jeg har mistet mens. Det ser ikke jeg på noe negativt.
Mamma Mim Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Samme her! Sluttet på dem for tja.. litt over en måned siden.. Og livet er såååå mye bedre nå!! Aldri mer Cerazette for min del!
makkapakka med spire Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 jeg er ikke fornøyd, konstant blødning og humørsvingninger (stakkar sambo) sitter nå å tenker på å skifte prevansjon, men aner ikke til hva... Hadde lysst på p-sprøyta,men den var visst utgått
SuperMoM*to jenter* Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 her var det null sexlyst og jeg blødde mye, gikk på dem i 3 mnd, og hadde et par dager med opphold bare:/ vondt i magen hadde jeg også..nå er jeg lei av p-piller, her er det kondom og hopping av i svingen, gidder ikke å tilføre meg selv masse hormoner lenger:P for meg funker det ikke, men for andre igjen er det topp med p-piller, alle er forskjellige, men godt er vel det;)
SuperMoM*to jenter* Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 humørsvingninger fikk jeg også masse av!! stakkars sambo sier jeg her også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå