Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ikke tørr fullføre utdannelsen min, og misforstå meg ikke er ganske oppegående men siden det er mange år siden jeg gikk på skolen er jeg redd for og virke dum ovenfor di som er yngre og det er dumt det mens livet mitt bare går videre, hva er i veien med meg hvorfor gidder jeg bry meg, og hvorfor skulle jeg ikke klare det! men har overbevist meg selv om at jeg ikke vil klare det::
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Du har sikkert rett. Du kommer til å drite på draget. Fullfør barneskolen først så går det nok meget bedre skal du se.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Takk for svar du aner ikke hvor mye det hjalp. Det er jo sånne drittunger som deg jeg kommer bort i og hvorfor f... skal jeg bry meg om sånne he he det gikk akkurat opp for meg at i morgen skal jeg mld meg opp. Takk for dyttet :-> Og har gjort ferdig vidergående så er nok ganske smartere en deg uansett. he he Du har tydeligvis ikke fullført barneskolen enda, håper virkelig ikke du er gravid. med en sånn oppførsel. he he
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 P.s en ting til ! når du er så tøff kan du vel også underskrive med navnet ditt hmmmmmmmmmm ikke så tøff alikevel he he
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Der har vi jo rettskrivingseksperten som raider alle debattene her inne jo! Til HI: Jeg er akkurat ferdig med min bachelorgrad og vi hadde folk i kullet helt opp til 55 år. Flere av de eldste var veldig åpne fra starten om at det var lenge siden de hadde gått på skolen og at de var litt usikre på skrivemetoder ol. De ble likevel godt mottatt og jeg vil si de har vært en ressurs. Jobber heller på gruppe med en med livserfaring enn en 18-åring rett fra videregående (ikke noe vondt om 18-åringer nå da, men...).
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Tusen takk for koselig svar, jeg skal ta motet til meg til mandag har bare utsatt og utsatt :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Go for it! Du kommer ikke til å angre når du først er i gang så lenge du har valgt rett utdanning. Årene flyr avgårde og plutselig er du ferdig utdannet! Er livredd nå jeg, skal plutselig ha masse ansvar og greier :-))
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Ikke bry deg om denne anonyme! Det har vært en utrolig aggressiv og ubalansert person her inne den siste uka som sparker i alle mulige retninger. Dette gjelder ikke bare deg. Lykke til med skoleplanene!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Joda men spennende også da. Lykke til, så skal jeg ta motet til meg også :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Takk for det, ble helt slått ut av denne første personen , men så måtte jeg bare le, uff og sånne skal bli mødre det bekymrer meg!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Men... hva forventer du egentlig, når du legger ut dette innlegget på krangle? Lykke til med utdannelsen, det går nok bra.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #12 Skrevet 16. juni 2007 hvist dett er et seriøst innlegg, hvorfor legger du det da på kranglesiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå