Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Savner jenta mi sånn når hun er hos pappan... det gjør skikkelig vondt... gråter... håper ikke hun har det likedan, vet hun pleier å være trist når hun skal legge seg, og spørre etter meg, men ikke noe mer enn det... huff.. dette er så forferdelig. Hadde jeg visst at det skulle bli så vondt, hadde jeg aldri gjort det slutt med pappan hennes..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Dette går over:) Prøv å finne noe å bruke tida på,plei deg selv, vær sammen med venner, og ikke minst, vær glad for at pappan hennes bryr seg om henne og vil være mest mulig sammen med henne!! Og det er sikkert ikke lenge, så er hun hos deg igjen!! Klem så lenge!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 prøv å vær glad for at du har enbarnefar som gidder å bry seg.l..her har han aldr sett ungen engang og h*n er snart 1 år!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Han bryr seg ikke, det er jo det som er problemet. Hun er 4 år nå, og jeg kan telle på hendene de helgene han har hatt henne. Denne helgen spurte han om han skulle ha henne, fordi han skulle på hyttetur med 3 kompiser, og de skulle ha ungene sine med, så da ville han og det...:/ Hadde nok vært annerledes om det hadde vært regelmessig. Kan ikke si at jeg har noen grunn til å være takknemlig nei. Kan love deg at etter denne helga, ser hun ham ikke på en mnd minst. Han stikker innom og hilser på en gang i blant. Når jeg prøver å orden regelmessig samvær, ender det alltid opp med at han ikke kommer de helgene han skal, og det blir bare enda mer ustabilt enn før. var faktisk overrasket over at han dukket opp i går. Tok det med en klype salt da han sa han skulle komme å hente henne. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå