Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann ser du skal ta akkurat det samme som meg og nå lurer jeg på en del ting i den forbindelse, albyl-e og crinone.Gratulerer med positiv test ble kjempeglad på dine vegne Orker du å se på innlegget mitt oppdatering fra viny, og svare meg hvis du kan?. Takk skal du ha Føler meg helt i 100 over endelig få hjelp. klem fra viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei viny!!

Takk for lykkeønskninger!!! =)

Forsto ikke om du har lagt inn et annet innlegg til meg? Eller var det dette?

Når det gjelder Albyl-E og Crinone har jeg ikke særlig mye erfaring. Crinone fikk jeg forrige gang jeg var gravid, men vi mistet jo i uke 9 (sluttet å ta det i uke 7-8 da vi ante hvor det bar hen...). Derfor har jeg mer igjen på resepten. Tenkte at denne gangen tar jeg det annenhver dag til jeg ikke har mer igjen. Vet det er viktig rundt uke 9 for da får kroppen av og til en dipp i progesteronet, og de som da har litt for lite, risikerer å miste da. Derfor er det best å ta dette til rundt uke 12-16 har jeg forstått. Fikk det av gyn privat.

Albyl-E fikk jeg resept på fra sykehuset i vår etter at de hadde tatt noen tester av meg som viste dårlig koaguleringsevne eller noe sånt... Skal ta det sammen med Klexane sprøyter daglig frem til uke 36 for at spiren skal få næring. Siden Albyl-E øker blødningetendensen noe, skal det ikke tas etter uke 36 for at vi ikke skal blø for mye under fødselen.

=)

Jeg håper du har fått svar på noe av det du lurte på, og bare spør igjen om det er noe annet du lurer på!!

Stor klem fra en glad dame

:o)

Skrevet

Heisann det gikk så fort i svingene at jeg svarte deg på feil plass. lurer på hvor lang tid du brukte fra du begynte på crinone til du ble gravid. klem fra viny

Skrevet

En ting til brukte du berberis fructus sammen med crinone eller svekker det ene det andre?

Skrevet

Hei har skrevet svar til deg. Sjekk meldingene dine. =)

Jeg har ikke begynt på Berberis enda, bestilte det før helgen og håper det dukker opp til uken. Siden det er et homeøpatisk middel tror jeg ikke det påvirker Albyl-E eller Crinone negativt. Jeg kommer iallefall til å kjøre på med alt!!

=)

Skrevet

Tenkte på en annen ting, har du vurdert Pergotime? Vet ikke hvordan du ligger an med eggløsninger, men dersom syklusene ikke er slik du ønsker, kan jo dette være et alternativ? Det modner eggene slik at det øker sjangsen for en vellykket befruktning. Bivirkningen er at man kan slippe flere egg da, men hvem bryr seg om det...

Bare en tanke...

=)

Skrevet

Jeg har eggløsning hver måned og mensen er punktlig så jeg tror at den delen er grei, men hvis det ikke skjer noe med crinone så kommer jeg nok til å prøve det også. Er ganske hysterisk you see. Bare må skje noe nå som gjør at det sitter den tida det skal , men den tanken og følelsen er vel noe som vi deler alle vi som plages og prøver gang etter gang. Tusen takk for svar. klem fra viny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...