Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 jeg kan ikke se for meg at jeg og samboeren min skal leve sammen for alltid. Vi har to små barn sammen og det er nok derfor vi holder ut. Han; går ut hver helg, kveldene tilbringes foran dataen eller på sofaen, tyter som et kvinnfolk i telefonen hele tiden . Jeg; rydder, vasker klær, mater ungene, legger ungene, er med ungene hele tiden. Jeg har ingen fritid, mannen stiller ikke opp.Etter å ikke ha sovet en hel natt på snart 8 mnd. pga nattevåk, er jeg helt utslitt og ofte sur og grinete.Han gidder ikke avlaste meg et minutt. Han har ikke gått en eneste trilletur med minsten siden han ble født. Han kjefter på meg hele tiden og synes jeg maser. Vi snakker ikke sammen og vi gjør heller ingenting sammen.Høres ikke dette ut som et hærlig liv. I tillegg kritiserer han familien min og ikke bare de, neida, han har en mening om de aller fleste som jeg er så utrolig lei av å sitte og høre på. Min plan; komme meg ut i jobb igjen og flytte fra han. Men klarer jeg meg på en inntekt? det er ikke lett dette her, men her kan jeg ikke bli.
-maria- Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Man klarer seg alltid. Det er bare en unnskyldning eller en ide at man ikke skal klare seg økonomisk.
tuppelur Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Som det blir sagt over her, man klarer seg alltid. Er bare å bite tenna sammen for det kan nok bli tøft en periode. Men det blir bedre, det finnes "lys i tunnelen" osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå