Edel Gran Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Du jobber som forsker i Kiel? Er det fast, eller er det en av tysk akademias utallige midlertidige stillinger?
Edel Gran Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Kom bare til å tenke på det da jeg så nicket ditt. Har noen venner i Tyskland (noen fra Kiel, tar jeg feil hvis det er der du bor?) som har gått fra den ene midlertidige stillingen etter den andre i snart ti år nå, og som er ganske frustrerte.
Expat Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Er de ved havforskningsinstituttet? Det er jeg. Er snart ferdig der da, kontrakten utgår 19. sept.
Edel Gran Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Nei, men jeg kjenner ei som jobba hos Geomar tidligere. Blir det det samme? Fikk forklart sammenhengene en gang i tiden, men har visst helt glemt det. Hva skal du i høst da? (Du må jo selvfølgelig ikke svare...)
Edel Gran Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 Ugh!!!!! Det høres jo skikkelig gøy ut! Kjente en gang i tiden ei som jobber på Hawaii nå, ei venninne og jeg pønsker på gode måter for å bli kjent med henne på nytt (les: Facebook), så vi får et alibi for en Hawaii-tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå