Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har ei jente på 9 månder. Har tenkt å slutte å amme hvis jeg klarer å få henne til å ta flaske igjen. Tok avent sine flasker til hun var 3 månder. Etter det har hun nektet. Drikker vann av tutkopp, men fyller vi utpumpet melk på tutkoppen skyver hun den bare bort. Tenkte å prøve å kjøpe en annen sort flaske i morgen for å se om vi klarer å få henne til å ta den. Planlegger å slutte pga biting. Er så stiv i nakken nå pga at jeg er så anspent når jeg ammer. Har prøvd mange gode råd, men nå har hun fått tenner oppe også og har ikke kontroll over de. Er blitt anbfalt av helsesøster å slutte for en månded siden, men synes det er vanskelig, men i dag bet hun meg til blods igjen så i morgen skal jeg prøve en annen flaske. Noen som ønsker å dele erfaringer med å prøve å få så store barn til å ta flaske igjen. Er det håp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hun ikke bare få melka fra tutkopp, da? Jenta vår tok heller aldri flaske etter hun var 6 mnd, men drakk helt fint fra tutkopp så de gangene hun måtte få tillegg ble det fra kopp. Like greit egentlig, så slipper man å "venne av" med å drikke fra flaske. Synes det ser litt rart ut med store barn som fortsatt går rundt og må ha drikke fra tåteflaske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...