Gå til innhold

Tror jeg lekker fostervann.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er prosedyren på føden når jeg ringer å sier at jeg tror det??? noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De spør en hel haug med spørsmål, hvor mye, hvordan det ser ut, ber deg gå oppe med bind på osv. Jeg trodde jeg lakk, men fikk beskjed over tlf at det nok var tyntflytende utflod. Det var det nok også.

Skrevet

Da spør hun deg sikkert litt nærmere hvorfor du tror det. Dersom huner enig med deg blir du sikkert bedt om å komme opp. Det er uansett helt ufarlig å ringe føden, har bare gode erfaringer med det.

Skrevet

går du å små renner nå? er d sånn at du må gå me bind å er d en søt lukt?

Skrevet

fikk akkurat samme svaret da æ ringte for 20 min siden.... masse spm å om æ kunne lukte på d osv.... ta på bind å bla bla bla

Skrevet

men jeg kan vente å se om det kommer mer før jeg ringer sant?? uten at det er fryktelig uansvarlig??

HI

Skrevet

Dersom du tror du lekker fostervann ringer du på føden og hører hva du skal gjøre. Vi her inne kan villlede deg til ting som er feil.

Skrevet

om du drar inn for sjekk så sjekker de hjertelyd og spark og eventuell rieaktivitet, så tar de ultralyd for å se om vannet er minka, eventuelt en innvendig sjekk hvor de dytter opp hodet til den lille litt(hvis hodet er festa) for å se om det da kommer vann:) når du ringer vil du bli bedt om å ta på ett bind for så å komme innover på sjekk... er du før uke 37 er det kjempeviktig at du drar inn på sjekk pga infeksjonsfare og diverse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...