Gå til innhold

Jeg kom på forsiden til VG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er kjempestolt;) Hihi...

Mitt første blogginnlegg der og det ble lagt på forsiden.

Og jeg skriver om dere:p

(Ligger under "lesernes vg" med overskriften "er du tøff i trynet?")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saa drastisk er det vel ikke her inne.

Skrevet

Så enig, så enig!

Kort skrevet, men enkelt og greit,

hvor på forsiden?

Skrevet

Synes du høres ut akkurat som de du klager over. "Uvettig og dårlig formulert".

Skrevet

Jeg er jo her inne, men på den annen side Edel Gran, det er du også!

Skrevet

Enig med en del av punktene ja, men syntes det nesten ble fremstilt at det ikke er annet enn ondskapsfulle og dumme folk inne på dib og bim.

For det finnes faktisk folk her inne som er rake motsetning av det du fremstiller.

Så.. ble du stolt av å kalle follk uintelligente og ondskapsfulle så fint for deg, men ..

je..samme det..

Skrevet

Hei Tillab, himla bra...

Og så på en fredagskveld, da, det tar vel til mandag før dib-ansvarlige får ut fingen for å forsvare seg... Regner med at vg er på linja med dem, ja! Jeg dør av latter... hihihihi

Skrevet

..men Edel Gran har ikke skrevet et innlegg i VG-bloggen om det ;)

Skrevet

du må respektere at HI mener det om dib o.l. da.. ikke nødvendigvis at det er 100% sant, men mener hun det, ja - da får vi la hun mene det og skrive det=)

er jo uansett morro å komme på førstesiden av norges mest kjente avis =D

Skrevet

Det er flest hyggelige, ordentlige damer her inne koseklumpen. Men det finnes faktisk individer her som er alle de nevnte også. Dessverre.

Skrevet

Tusen takk expat:)

Tror jeg sniker meg inn på småtroll igjen jeg, skravle var ikke greia for meg i dag heller gitt.

Hehe...

Skrevet

Men du har kun nevnt de som ikke er hyggelige og ordentlige, og jeg er veldig enig med hun som sier at du fremstiller det i grunnen som et forum bestående kun av dumme og kunnskapsløse småbarnsmødre, og det er jo feil.

Skrevet

jeg er enig med deg tilla :_) gratulerer,hehe. morro å komme i vg da :-)

Skrevet

Selvsagt er det det.. sa ikke at alle her inn er pusekatter.. Finnes en del oppegående folk her, og andre som rett og slett burde begynne 1 klasse om igjen eller enreal kurs i hvordan omgås andre.. men syntes innlegget ditt gav intrykk av kun det negative. Men det er min mening,,, er heller ikke en patetisk forsøk på å "forsvare" meg på noe som helst sett, men ville si min mening

Skrevet

Klart koseklumpen (festlig nick forresten), men nå er fokusen i innlegget på akkurat det, altså det negative.

Jeg ville aldri vært foruten hverken DiB eller BiM, og heller ei de aller fleste damene her inne. Interessen for sidene hadde nok for mange heller ikke vært den samme dersom alt var etter "boka". Jeg finner selv mye underholdning i kranglingen som foregår, spesielt den på småtroll.

Og i hovedsak er det brukt som et eksempel, hvordan det er her inne.

Og av alle nettfora jeg har vært innom er dette der folk faktisk er "slemmest" med hverandre. Men på den annen side er det også her jeg har brukt mest tid.

Men i bunn og grunn, koseklumpen, så er jeg altså helt enig med deg:)

Skrevet

Du er i din fulle rett til å si din mening, så får folk skrive noe bedre i sin egen blogg om de er uenig!

Synes du tok det bra på kornet, jeg.

Grattis!

Skrevet

Du har rett i mye der,ja ;o)

Skrevet

Du har et poeng,ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...