Gå til innhold

auuuu. hele nakken har stivnet, trenger tips

Anbefalte innlegg

Gjest thricane
Skrevet

har stressa mye i det siste, men avsluttende eksamen, oppussing, ny jobb og prøving... og nå får jeg svi for det

startet med stikking på venstre side av nakken tidligere i dag, og nå er hele nakken og venstre skulder en eneste stor ting som verker... vondt å se til sidene.

har rappa litt "orudis" salve (tror jeg det heter) av samboer, som egentlig er smertestillende han bruker på ryggen (han har en fysisk hard jobb) venter i spenning, håper det virker noe.

hva kan jeg kjøpe i morgen som hjelper for nakken min? vanlig smertestillende hjelper ikke (paracet/ibux), har prøvd. er det noe bedre med salver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tempur pute, anbefaler det virkelig.

Den er litt hard og ubehagelig helt i starten. Men etter en stund kan du ikke unnvære den.

Har hatt min i et par år nå, og *bank i bordet* har ikke hatt vondt i nakke eller skuldre. Var veldig plaget av det tidligere.

Puten er helt klart verdt pengene.

Gjest thricane
Skrevet

smart. tenkte ikke på de engang (flau) er så vant til studentinntekt, glemmer helt at nå som jeg har fulltid jobb, har jeg jo jammen meg råd til det:)

Skrevet

*hehe* samme jeg tenkte da jeg kjøpte meg....nå hadde jeg råd til det :o)

Men selvfølgelig, jeg garanterer ikke at det er det som skal til for deg. sier bare min erfaring, og kjenner mange med de samme erfaringene.

Og håper at du blir fornøyd dersom du kjøper deg en.

Gjest thricane
Skrevet

det gjør jeg sikkert:) har siklet etter en sånn lenge, for jeg sover så dårlig i perioder. men har alltid slått det fra meg med tanken om at jeg ikke har råd. til slutt glemte jeg den. takk for påminnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...