mamamaren Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Nei, nå! Jordmor sa jeg er ganske moden (1-2 cm åpning, 1 cm tykk), og at jeg kommer til å føde de nærmeste dagene, i hvertfall innen ei uke. Det var på onsdag. Dette er helt forferdelig! Orker ikke vente mer!!! Tidligere var jeg harmonisk, og hadde falt til ro med tanken om at jeg kunne måtte vente til to uker over termin, for alt jeg visste. Trodde aldri jeg ville ha lyst til å sette i gang selv... Men nå går jeg bare her med én tanke i hodet; Når kommer du? I dag har jeg gått lang tur, drukket bb-te og tatt bb-kapsler, løpt i trappene, hatt en liten løpetur/treningsøkt i stua, løftet tungt, vasket dusjen, og i går kveld hadde vi sex. Ingenting virker! (er sikkert ikke klar enda, men vil ha modningsrier i hvertfall!) Er det noe jeg har oversett? Har ikke lyst til å ta lakserolje, det brukte min mor med mindre hell (barnet ble født for tidlig, jeg risikerer ikke det), og skal prøve å spise kanel nå... GRRRR!
Snappie Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Knipe på brystvortene? Fremkalle kynnere ved å kose med magen? Hm... mer sex?
mamamaren Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Gjort, gjort, og er redd for at min kjære skal føle seg utnyttet ;-b Har mast litt de siste dagene (ikke veldig, men han vet jeg er utålmodig). - -- Må ikke slite seg ut ;-)
2gutter&2jenter Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Det har han bare godt av! Si at det ikke blir noe sex på minst fire uker fremover, for det blir det heller ikke. Da blir han med vet du.... ;-) utnyttet eller ei -drit i det, bare hopp i køya!
mamamaren Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 Brukte den i går, jeg ;-) Og nå er jeg plutselig blitt så sliten etter dagens økter, at jeg må segne om uansett... Takk for tips, i hvertfall! Så er det sikkert på'n igjen i morgen... Puh!
minne Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Hvorfor kan du ikke ta litt lakserolje? Du er vel ved termin? Siden du prøver alt annet?
mamamaren Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2007 Det er sant... Termin om 6 dager :-) Hvor får en tak i slikt, da? Apotek?
PintSizedDictator Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Lakserolje kan visst fremkalle styrtfødsel har eg hørt:\ Hmmm....men ellers så har eg ingen gode råd å komme med...e like fødeklar som alle andre som nærmer seg termin hehe:P
mamamaren Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2007 Styrtfødsel har vi ikke lyst på. Heller en fin, naturlig en (om det finnes). Ja, det er greit å vite at jeg ikke går glipp av noen knallråd i hvertfall... Han får vel heller komme når han kommer... Grrr... Vil holde nå! Godt å vite at jeg ikke er alene om denne mangelen på tålmodighet...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Ei venninne av meg tok lakserolje...de måtte hentes i ambulanse og rakk nesten ikke sykehuset.. sikkert ikkenoe hyggelig fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå