fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 finner den ikke på nettet...kan tonen, men husker ikke noe av teksten.... kan noen hjelpe mæ, eventuelt sende en link eller nåkka.. takk på forhånd
mayaya Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 I natt jag drømde något som jag aldrig drømt førut Jag drømde det var fred på jord og alla krig var slut Jag drømde om en jette sal der statmenn satt i rad Så skrev dom på et konvolut og reiste seg og sa: Det fins inga soldater mer, det fins inga gevær Og ingen kjenre lengre til det ordet militær På gatona gjekk folk omkring og drog från krog til kro Og allra drakk varandra til og dansade og lo
dumme mamma Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 i natt jag drømde nogot som jag aldri drømt fårut jag drømde det var fred på jord og alla krigar var slutt jag drømde om en vakker sal Der statsmenn satt på rad der skreiv dom på ett dokument og reiste seg og sa det fins inga soldatar mer det fins inga gjevær og ingen kjenner lengre til det ordet militær Eller noe sånt. Tok det bare fra hodet og var visst blanding av norsk og svensk.... beklager
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 tusen takk begge to...skal skrive den ned sånn at æ har den til A...
Gjest_1001 Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 I natt eg drøymde noko som eg aldri har drøymt før, eg drøymde det var fred på jord, ja, fred i nord og sør. Eg såg ein stor og vakker sal, der statsmenn sat i rad, så skreiv dei på eit dokument og reiste seg og sa: ”Her finst ikkje soldatar meir, her finst 'kje meire gevær, og ingen kjenner lenger tildet ordet militær”. I bygd og by, i nord og sør gjekk folk og sang og lo, og svart og kvit gjekk hand i hand og åt ved same bord. I natt eg drøymde noko som eg aldri drøymt før eg drøymde det var fred på jord, ja, fred i nord og sør.
værærli.no Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 .på gatorna gikk folk omkring, og lo från krok til krok Og alla såg hvarandra til og helsade og lo.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå