Gå til innhold

Hvilke joggesko og sandaler har jentene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? Skal kjøpe til jenta nå, men finner liksom ikke noen jeg liker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er hun da? Tuppa her er 1,5 år ,kjøpte"rådis2 sandaler til henne på din eller min sko :-).220kr

Skrevet

Og hvilken str bruker de? Minsten må ha 22...

Skrevet

Hun ble 2 for 2 mndr siden...

Skrevet

Jenta vår har Geox sandaler. Hadde det i fjor og vi var kjempefornøyde. Slipper å bli klam på bena med de. Av joggesko har hun et par blinkesko (Ponny eller noe) og et par Adidas vanlige joggesko (og et par med prinsesse på også...hehe... det MÅ man jo ha..hehe..) ;o)

Skrevet

ok da anbefaler jeg de som jeg skrev ovom her og likens joggesko i "rådis" merket.hun hadde også høst støvletter i dette merket og var veldig fornøyd.Var bare tilfeldig at vi prøvde det merket,men eneste jeg liker.Har kikket i alle skobutikker,Ecco har selfølgelig bedre sko,men lommeboka vår er ikke så veldig overfyllt akkurat .:-(.Hum bruker str 21 ,men til høsten regner jeg med det blir 22.

Skrevet

Hvite Ponny skinnsko, Skofus joggesko og Elefanten sandaler. Sandalene er helt herlige!!!!

Skrevet

Takk for svar alle sammen :-) Det er veldig viktig med kvalitet for meg når det gjelder sko... Hvor selger de geox? Går de så langt ned?

Skrevet

I tillegg så har hun svært smale føtter...

Skrevet

Husker ikke hvilket "merke" det er .. Fysioterapeuten til vesla sa at det er ikke merket det går på, men hvordan skotøyet er oppbygd.. så jeg går etter det.. Hun hadde hatt ei inne hos seg som hadde kjøpt de dyre merkeskoene til ungen sin som var rett og slett feil i oppbygging og ikke bra.. så er ikke alltid merke det kommer an på.

Skrevet

Ja.. de har i alle fall i str 23 for det var det vi brukte i fjor... :o) Vet at de har dem på Eurosko (for det var der vi kjøpte våre) De er på alle måter verdt de 200 kr (eller noe sånt) de koster mer enn andre sandaler (betalte 450,- for dem)

Skrevet

Okey, da skal jeg ta turen dit altså... Så får vi se om de passer de smale føttene hennes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...